--- Belgentopic: Wieke Tingels Deel 64 ---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet ook niet f het echt is, ik hoop ergens van wel :')

Die reacties in da gastboek _O-

Beste,
mooie website,
mensen als jij doen me beseffen dat op het net surfen geen tijdverspilling is. Moest ik niet bejaard zijn zou ik iets inzenden.

pas op tkan echt zijn, als ge die fotos probeert op te slaan, dan krijgde echt van die marginale name als 'melanie', en bij de tweede foto bij zn hete voor... mja...
En de foto van zn pa noemt 'papa'. Dus ofwel is et enorm goe gemaakt, ofwel is den zotte berre een motivatie om onvrijwillige euthanasie in te voere

Jow moatje!

Ik denk dat jij wel zo'n beetje de achterlijkste aap bent die ik ooit heb gezien. Kan niet missen ook, met zo'n sufgerukte strontvreter als vader. Uw mama is waarschijnlijk ook maar een dikke lelijke ballenlikkende kutmilf, als ik zie wat ze met u bij mekaar heeft geneukt...

En dan maar hakken en jumpen he, jump anders eens uit het raam van uw sociale woning, dan kunnen er tenminste MENSEN in komen wonen.

Dat kadaver van een vriendin van u ziet er anders ook maar belabberd uit. Maar ja, ik denk dat er in uw dorp - ondanks haar afzichtelijke bakkes - graag op gespoten wordt. Pislelijke wijven!! Trek uw ogen open jongen!!

En rijd nu maar van een brug met uw brak geval, samen met diene half gehandicapten aap van een vriend van u.
 
Ik weet ook niet f het echt is, ik hoop ergens van wel :')




als ik het goe begrijp dan is dienen jan-mijn-voeten van ledeberg en geloof me als het ergens kan dat er zulke soort rondloopt dan is het ledeberg, begrijp mij hier nu nie verkeerd dat iedereen die van ledeberg is, zo is, maar bepaalde "wijken" zijn idd van dit niveau ik ken er zo nog enkele in de randgemeenten van gent, dit zal vermoedelijk wel rond elke "grootstad"bestaan. Ze denken dat ze hip zijn omdat ze dicht bij de stad wonen maar eigenlijk zijn ze nog twintig jaar achterlijker dan den lompsten boer van de boerenbuiten...


(bladertje staat met de nachtshift en herleest zijn tekst en beseft dat hij vandaag weer met een positieve ingesteldheid uit zijn bed is gekomen, mensen die vandaag nog in mijn buurt moeten zijn, u weze gewaarschuwd.... :( )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan