--- Belgentopic: Wieke Tingels Deel 64 ---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tof zo een belgen topic. :)
Patrick uit Moosherk (Hasselt)
En hier mijn fiets:
[afbeelding]
Hoi Patrck :W. Even tussen ons tweetjes......je weet toch dat uw motor op het 'Ducati Topic' de vrouwenmonster genoemd wordt............tis maar dat ge het weet hé, heb nog een echte Monster te koop staan, een echte mannenmotor 8-)
 
Hoi Patrck :W. Even tussen ons tweetjes......je weet toch dat uw motor op het 'Ducati Topic' de vrouwenmonster genoemd wordt............tis maar dat ge het weet hé, heb nog een echte Monster te koop staan, een echte mannenmotor 8-)
_O- _O- _O- _O-

Hij gaat zich hier dadelijk goed voelen, ons Patje :')
 
Hoi Patrck :W. Even tussen ons tweetjes......je weet toch dat uw motor op het 'Ducati Topic' de vrouwenmonster genoemd wordt............tis maar dat ge het weet hé, heb nog een echte Monster te koop staan, een echte mannenmotor 8-)

En wat moeten we dan afleiden uit het feit dat je die wil verkopen :? })
 
Hoi Patrck :W. Even tussen ons tweetjes......je weet toch dat uw motor op het 'Ducati Topic' de vrouwenmonster genoemd wordt............tis maar dat ge het weet hé, heb nog een echte Monster te koop staan, een echte mannenmotor 8-)

ja had het al gezien :) maar ga me het zeker niet aantrekken. Is men eerste motor en heb men voorlopig rijbewijs. Is super om te leren rijden.

En bedankt voor de vele verwelkomingen...
 
ja had het al gezien :) maar ga me het zeker niet aantrekken. Is men eerste motor en heb men voorlopig rijbewijs. Is super om te leren rijden.

En bedankt voor de vele verwelkomingen...

Aaah een beginneling :} Veel plezier, dan is die monster zeker plezant :Y

Kom maar eens mee op een ritje, het tempo ligt er toch nooit hoog O-)
 
Dat ik van man naar vent ben gegaan, iets waar jij van alle twee nog niets vanaf weet })

Idd, weet ik niks van :N

Ik heb dan maar even gegoogled :P

Enkele voorbeelden van een man:

1155771860891_1154499241339_Village_People_Macho_Man.jpg


En hier heb je een vent:

8730597.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan