Bergen op Zoom e.o Deel IV: De bezem door de porseleinkast!

Aantal weken geleden met 2 collega' s mooie zeelandroute uitgezet :Y maar is vooralsnog door slecht weer 2 weken geleden niet doorgegaan :/

Als iemand hier een Zumo heeft dan kan ik wellicht de route mailen i.o.d ....is wel een route om op zaterdag of zondag te rijden....+200km met 2 tussenstops

Als je evt itn bestanden kan maken, kan ik ze laden op de TomTom... of iig de bestanden doorsturen, dan kan ik ze evt misschien zelf ook omzetten :P
 
zoiets ongeveer:
zeeland.png


235 km
 
Laatst bewerkt:
Als je evt itn bestanden kan maken, kan ik ze laden op de TomTom... of iig de bestanden doorsturen, dan kan ik ze evt misschien zelf ook omzetten :P

hmm, 1 collega had met een tomtom gereden, maar is niet zo handig mee, de andere is een toerbuffel met een zumo die daar wel hendig mee is :Y

zal 'm wel eens mailen wat ie heeft...
 
wellicht ook leuk en nog met een doel ook:
[afbeelding]

men verwacht ongeveer 3000 motoren :P

Ik ben niet tegen een Apk en ben geen fan van de mag. Deze club heeft ooit een actie gehouden tegen de helmplicht omdat het afbreuk doet aan de vrijheid van het motorrijden. Daarna ben ik afgehaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet tegen een Apk en ben geen fan van de mag. Deze club heeft ooit een actie gehouden tegen de helmplicht omdat het afbreuk doet aan de vrijheid van het motorrijden. Daarna ben ik afgehaakt.

haha ik weet wel waarom jij niet tegen de APK bent. :P Jij verdient daar straks geld aan.
maar de overige 99% van de motor rijders moet straks gaan betalen.... niet zoveel zin an.
 
haha ik weet wel waarom jij niet tegen de APK bent. :P Jij verdient daar straks geld aan.
maar de overige 99% van de motor rijders moet straks gaan betalen.... niet zoveel zin an.

Als het doorgaat kan je er wellicht wat aan verdienen maar.......daar staat weer tegenover dat je ongetwijfeld eerst flink moet zullen investeren in een a) APK keurmeester diploma(cursus etc) b) de nodige apparatuur ( denk aan emissietest, geluidsmeter wellicht en dat soort fratsen, remmentestbank, EOBD tester, abbo bij RDW/RDC) kost eerst nog een lieve duit eer je uberhaupt mag gaan keuren...... :/
 
Als het doorgaat kan je er wellicht wat aan verdienen maar.......daar staat weer tegenover dat je ongetwijfeld eerst flink moet zullen investeren in een a) APK keurmeester diploma(cursus etc) b) de nodige apparatuur ( denk aan emissietest, geluidsmeter wellicht en dat soort fratsen, remmentestbank, EOBD tester, abbo bij RDW/RDC) kost eerst nog een lieve duit eer je uberhaupt mag gaan keuren...... :/

:^

Kost zo'n 2 jaar voordat er voor de kleinere zaken 1 euro winst gemaakt kan worden.
Ik juig de Apk toe omdat er te veel gevaarlijke barrels op de weg rijden.
 
Met een beetje geluk komt de honda vtr sp1 vandaag helemaal af *O* Het is nog wachten op de remleidingen.
Dus mocht iemand nog willen overstappen op een dikke twin ; special price!
 
Ik dacht dat je deze in onderdelen zou verkopen?

Dat had ik graag gedaan maar er was te weinig vraag. Nu heb ik een ander motorblok, subframe, linker radiateur en kuipset gekocht om er iets moois van te maken.
Ik ga hier nooit winst op maken B|
Risico van het vak. Hij is wel erg gaaf geworden! Witte kuip met flakes icm witte velgen en een mat rood (poedercoat) frame en achterbrug. De uitlaatbochten worden ook gepoedercoat in mat zwart en ik monteer nog carbon laser hotcam dempers. Alle aluminium kleur delen zoals duo steuntjes, voorvork en rem- schakelset zijn ook zwart. Motoplus komt as maandag foto's maken, die zal ik hier ook posten.
 
Dat had ik graag gedaan maar er was te weinig vraag. Nu heb ik een ander motorblok, subframe, linker radiateur en kuipset gekocht om er iets moois van te maken.
Ik ga hier nooit winst op maken B|
Risico van het vak. Hij is wel erg gaaf geworden! Witte kuip met flakes icm witte velgen en een mat rood (poedercoat) frame en achterbrug. De uitlaatbochten worden ook gepoedercoat in mat zwart en ik monteer nog carbon laser hotcam dempers. Alle aluminium kleur delen zoals duo steuntjes, voorvork en rem- schakelset zijn ook zwart. Motoplus komt as maandag foto's maken, die zal ik hier ook posten.




ik zeg foto's.

ben wel benieuwd :Y :Y :W
 
Styling van de voorkant = Erg mooi.
er moet idd een ander kontje/uitlaat op, je huidige keuze is iig erg nice *D

en van mij zouden de kleuren wat meer patserig/fel mogen zijn, maja dat is persoonlijk :P
@144 pk..... Dat gaat knallen worden ! :P


thanks voor je toffe reac *O*


ik wilde zo i zo het frame mat zwart laten poedercoaten. maar dan ook echt alles wat allu is.
maar ik weet nog niet zo goed wat ik met de rest wil doen tmoet zoizo een ander kleurtje hebben.

tips HEEEL graag.
:} :}


ja da knalt idd wel. had eerste un fietsje met 50 pk dagt ik en nu dit hehe. is wel ff anders
 
Gister even de nieuwe "speeltuin" verkend... Mits er geen verkeer is, is het heerlijk rijden daar :P Leuke bocht op en af de snelweg.. Enige jammere is een goed keerpunt zoeken B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan