Bergen op Zoom e.o Deel IV: De bezem door de porseleinkast!

eeej laat ik nou een zumo 660 hebben, wat kan ik doen?



Aantal weken geleden met 2 collega' s mooie zeelandroute uitgezet :Y maar is vooralsnog door slecht weer 2 weken geleden niet doorgegaan :/

Als iemand hier een Zumo heeft dan kan ik wellicht de route mailen i.o.d ....is wel een route om op zaterdag of zondag te rijden....+200km met 2 tussenstops
 
Nu ik je motor zie op de foto, heb ik je van de week gespot bij Speedservice :P . Ik was klaar met tanken en reed voorbij (herkende de fiets aan een MF stickert :P ) op een rode Bandit :P

Je bent zelf ook gespot. Half 5 vandaag op de markt. :W
 
Luitjes,

ik zat aan het volgende te denken..

Zondag 16 september of zondag 7 october een echte Berregse Najaarsrit!

Ik zat te denken om, indien genoeg belangstelling, de ronde te gaan rijden waar Mikey het over had in Zeeland. Misschien is het ook leuk om daarna met een clubje nog ergens wat te gaan eten ter afsluiting van het (motor)seizoen?

Natuurlijk alleen bij voldoende animo.. En wat mij betreft wel alleen voor de "vaste" gasten hier in het topic (aanhang van "vaste crew" geen probleem).. Niet dat we opeens een hoop volk hebben, ook uit andere topics, wat zo maar eens voor een ritje aanwaait...

Dus... Wie heeft er animo?
 
Hier animo, maar niet zo janken dat vreemden niet mee mogen hoor. Iedereen betaalt wegenbelasting, dus iedereen mag op dezelfde weg rijden als ons en dus ook achter ons aan (of er tussen).
 
Hier animo, maar niet zo janken dat vreemden niet mee mogen hoor. Iedereen betaalt wegenbelasting, dus iedereen mag op dezelfde weg rijden als ons en dus ook achter ons aan (of er tussen).

Nou met alle respect, er is onder een aantal animo om weer eens met de HELE GROEP te gaan rijden. Dus leek het mij een idee om een rit VOOR DE GROEP te organiseren. Verder was bij iedere rit ook iedereen welkom, dus niet gaan lopen janken als we het nu eens alleen met ons clubje willen doen. En anders steek je zelf maar de handen uit de mouwen om eens een ritje te organiseren zoals je het graag ziet ;)
 
Laatst bewerkt:
vandaag ff een motorspoilertje van PUIG bevestigd, morgen nieuwe hendels binnen en blazen weer
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan