Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben er ook geen voorstander van, als je hard remt heb je geen vering meer. Maar je ziet het vaker, ook op zware machines. Het is ook wel een hele simpele manier, je kunt de hele Smart voorpartij gebruiken. Zeker bij een telelever is dat goed te doen. Omdat het gewicht van het span met remmen op de voorkant rust werkt dat natuurlijk ook nivellerend.Deze vork heeft de klant zo aangeleverd. Volgens hem zijn het remmen van een italiaanse auto, maar ik hoor al meerdere over Smart remmen... Met de rembekrachtiging van de ABS-3 erbij remmen ze prima.
De remklauwen zitten niet op een rotor en het stijg effect valt me mee. Je merkt het wel als je de motor duwt en dan de rem inknijpt dan komt de hele voorkant omhoog. Maar onder het rijden merk je het eigenlijk niet. Maar zelf ben ik niet zo'n voorstander van de remklauwen op de swing bevestigen.
Wat voor maat achterbandje? Op ori velg? vertel vertel.. Uber dat wel..
Bij een korte getrokken swing wel, bij een geduwde swing krijg een stijg effect. Bij een lange swing/wielophanging is dit probleem niet zo aanwezig.Hmmm, ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht maar dit stijg effect komt natuurlijk omgekeerd voor als je een schijf en klauw op je zijspan bak wiel zet.
Wel bij mij in ieder geval met m'n swingarm.
Inderdaad op de originele velg; een autoband 245/45 R16. En met zo'n band heb je geen standaard of zijspan nodig om de motor te behouden voor omvallen
Nu we het toch over banden hebben: een 165/40 R17 autoband op een originele 3,50 brede BMW velg. De uiteindelijke uitwendige breedte van de band is na montage, gevuld op 1,8 bar, maar 138mm
[afbeelding]
ziet er goed uit Roger! En inderdaad ik heb geen facebook, leuk dat je het hier ook laat zien!