Ja hehe,als ik elke keer na 10km olie ververst gaat er niet 1 fiets stuk,Net nog even de motor uitgelaten 10km.. nu Olie verversen.
Hij is nog steeds niet ontploft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja hehe,als ik elke keer na 10km olie ververst gaat er niet 1 fiets stuk,Net nog even de motor uitgelaten 10km.. nu Olie verversen.
Hij is nog steeds niet ontploft.
Ik zat in Frankrijk. Zonder internet....... heerlijk rustig.Nu ruim 28 uur later zouden hier toch voorbeelden te over moeten staan van de zo doelbewuste acties door BMW om hun berijders als proefkonijn te gebruiken en waar het mis gegaan is. tot nu toe is het hier oorverdovend stil...
Sommige modellen hadden die neiging wel..... (S1000RR...) zelfs tijdens de inrijperiode.exploderen ze? Na hoeveel kilometer? Dan weet ik hoeveel ik er nog moet zodat ik op tijd kan afstappen
Is dit alles?Sommige modellen hadden die neiging wel..... (S1000RR...) zelfs tijdens de inrijperiode.
Ook hebben de S1000 modellen nog wel eens de neiging om nokkenassen op te eten.
Ik vind het belachelijk dat het na al die jaren S1000 modellen nog steeds regelmatig gebeurt dat de nokkenassen binnen no time wegslijten.....Is dit alles?
Ik ken genoeg praktijkvoorbeelden van dit "kwaliteitsmerk" die pas jaren later naar buiten zijn gekomen omdat er anders een hoop juridische problemen zouden komen.
Ze hebben in het verleden met een soort zwijggeld constructie de afbrekende stuurhelften van de R1100S geprobeerd zo lang mogelijk stil te houden.
De voorvorken van de watergekoelde GS en inderdaad, afbrekende schokdempers bij diverse boxer modellen.
Ook hebben de S1000 modellen nog wel eens de neiging om nokkenassen op te eten.
Ook lopen de big-enden er nog wel eens uit en gaan de versnellingsbakken stuk. Maar dat komt minder vaak voor
Stuurhelften en voorvorkenen hebben ze dit allemaal stil proberen te houden om juridisch gedonder te voorkomen? of alleen dat geval van de stuurhelften maar?
Stuurhelften en voorvork in ieder geval actief.....en hebben ze dit allemaal stil proberen te houden om juridisch gedonder te voorkomen? of alleen dat geval van de stuurhelften maar?
Vergelijkbare gebruikerservaringen, de algehele trend van is het nog niet stuk, dan gaat het binnenkort wel stuk in de F 900 XR-gebruikersfora en Facebook-groepen waren voor een goede vriend een deel van de reden om er toch maar geen te kopen. En hoewel zeker mooier dan de nieuwe Tracer 9, reed zelfs zijn "oude" Tracer dan ook nog eens fijner.Of gewoon de wereldberoemde BMW kwaliteit.......... is het nog niet stuk, dan gaat het binnenkort wel stuk.
Fuck if I know. Als een zeer ervaren monteur met een hele grote boog om een F 900 XR heen loopt, vind ik dat al een goed signaal."Vergelijkbare gebruikerservaringen, de algehele trend van is het nog niet stuk, dan gaat het binnenkort wel stuk in de F 900 XR-gebruikersfora en Facebook-groepen waren voor een goede vriend een deel van de reden om er toch maar geen te kopen"
En wat zijn dan voorbeelden van problemen?
Ik zou bijna zeggen dat het aan de klant zelf ligt als hjij twee keer hetzelfde onderdeel weet te slopen. Is ook maar een kleine steekproef natuurlijkBij een klant van mij waarbij tot 2 x toe de kruiskoppeling van het cardan er net na het verlopen van de garantie uitliep zeiden ze hem ook dat dat nooit voorkwam en hij de enige was met dat probleem. Toen hij ze bij de 2e maal vertelde dat dat wel heel vreemd was, omdat ze dat de keer daarvoor ook tegen hem zeiden werd het stil.........
Laat ik het zo zeggen:Nadeel is natuurlijk dat op fora enzo vaak alleen maar de negatieve zaken naar voren komen. Er zullen ook zat mensen zijn die helemaal geen poblemen hebben, zoals ik.
Daarnaast hebben andere merken ook genoeg problemen. Kwestie van zoeken in de fora. Maar een duurder merk bashen is natuurlijk veel leuker dan een betaalbaarder merk
Ik zou bijna zeggen dat het aan de klant zelf ligt als hjij twee keer hetzelfde onderdeel weet te slopen. Is ook maar een kleine steekproef natuurlijk
liefde maakt blindAltijd leuk zo'n BMW bashing topic. Groetjes, een tevreden BMW rijder.
Gewoon geen issues gehad behalve wat simpele zaken zoals een remlichtschakelaar/koppelingschakelaar etc. Niks spannends bij een tweedehands motor.liefde maakt blind
Ben net begonnen met de bmw scooter , niks aan de hand…..Gewoon geen issues gehad behalve wat simpele zaken zoals een remlichtschakelaar/koppelingschakelaar etc. Niks spannends bij een tweedehands motor.
link? Dan kan ik de titel ook even met wat meer zekerheid aanpassen.Ondertussen is de verkoop-ban alweer opgeheven.. het scheen een probleem te zijn met het EVAP systeem en iets van rubbers daarin die niet naar specificatie gemaakt zijn. Dus misschien krijgen we daar nog meer te horen over in de nabije toekomst. Want Europa slaat ook door in het hele milieu gedoe.
Dat kan wel kloppen. Er zijn hier mensen met een BMW scooter.liefde maakt blind