BOT 18. Het SlakkerwegBot

Of moeten we alweer naar twente toe?

Ik dacht dat die groep veel groter was... Ben ik nu echt alweer aan de beurt?
 
Ik ben op vakantie, maar ik denk dat er op mijn kalender nog wel plaats is in oktober. De precieze datum kom ik nog op terug. Het zat NIET 5/6/7 oktober zijn.

Dus wat mij betreft kan het hier.
Ik zal eens informeren of handewasser nog leeft, die heb ik al lang niet gezien.
Het zou fijn zijn als hij (of iemand) met de toerrit kan helpen, daar ben ik niet zo goed in.
 
Ik ben op vakantie, maar ik denk dat er op mijn kalender nog wel plaats is in oktober. De precieze datum kom ik nog op terug. Het zat NIET 5/6/7 oktober zijn.

Dus wat mij betreft kan het hier.
Ik zal eens informeren of handewasser nog leeft, die heb ik al lang niet gezien.
Het zou fijn zijn als hij (of iemand) met de toerrit kan helpen, daar ben ik niet zo goed in.

Prima, dat weekeinde zit ik al in Deutschland.

Fijn dat je het wil organiseren in zo'n korte tijd. :t
 
Afgelopen weekend met pa en Sidebike naar Westerwalder gespanntreffen geweest. Leuke locatie en rustig zijspantreffen. Lekker eten en drinken voor lage prijs.
 
Ik ben op vakantie, maar ik denk dat er op mijn kalender nog wel plaats is in oktober. De precieze datum kom ik nog op terug. Het zat NIET 5/6/7 oktober zijn.

Dus wat mij betreft kan het hier.
Ik zal eens informeren of handewasser nog leeft, die heb ik al lang niet gezien.
Het zou fijn zijn als hij (of iemand) met de toerrit kan helpen, daar ben ik niet zo goed in.

Wil ik ook wel doen. Misschien samen met leluk. Maar als meneer handewas wat weet laat ik het ook met alle liefde aan jullie over. ;)
 
Afgelopen weekend met pa en Sidebike naar Westerwalder gespanntreffen geweest. Leuke locatie en rustig zijspantreffen. Lekker eten en drinken voor lage prijs.


Nog rustiger dan t EGT?

Of bedoelde je in aantal bezoekers?
 
Ik ben op vakantie, maar ik denk dat er op mijn kalender nog wel plaats is in oktober. De precieze datum kom ik nog op terug. Het zat NIET 5/6/7 oktober zijn.

Dus wat mij betreft kan het hier.
Ik zal eens informeren of handewasser nog leeft, die heb ik al lang niet gezien.
Het zou fijn zijn als hij (of iemand) met de toerrit kan helpen, daar ben ik niet zo goed in.

Is er al een datum?
 
Maandag weet ik de datum, die is namelijk afhankelijk van wanneer mijn vriendin moet werken.
Ik zal dan ook een nieuw topic openen.
 
Nieuw topic volgt nog, 27 en 28 oktober (laatste weekend) komt mij het beste uit.
Is dat wat? Het zou jammer zijn als er niemand kan natuurlijk :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan