BP Halfweg verzameltopic MFMM mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Guys.....Ik meld me hierbij ook aan..Samen met Marcel...
2 BB's ...een zwarte en een rooie!!
 
Ja, zorg maar dat je er bij kunt zijn Vilthy!
Dit wil je gewoon echt niet missen!!!! (de MM dan he ;))
 
Laatst bewerkt:
humzz.. ik moet tot 07.00 werken op die zondag. Eens kijken of iemand die wilt overnemen van mij. Anders ga ik het niet trekken denk ik zomaar :)
 
Ey Ik wil mij toevoegen aan de club vanaf de bp!
Wordt er een definitiefe lijst gemaakt, met erop wie er allemaal op het verzamelpunt komen of is het gewoon ben je er niet dan heb je pech?

gr
Mark
 
Mark er komt op een gegeven moment een verzameltijd, met een klein beetje uitloop.
We weten wel hoeveel mensen er dan zullen komen (zie OP), maar gaan geen uren staan wachten.
Mocht je besluiten niet te komen is het natuurlijk wel netjes als je je dan weer even afmeldt :Y

Je staat er trouwens bij ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een ruiling aangevraagd, indien het akkoord is dan ben ik er gewoon bij!

Gok dat het wel lukt. Indien akkoord dan ga ik de gasten van de Akermaat ook lastig vallen, dat die ook naar de BP HW komen
 
Sanne, mag ik weer van de lijst af? Ik ga, nu toch, met de bullay groep mee dat weekend.
 
Succes dan he. Was gezellig geweest om met een grotere groep aan te komen. 2 minuten extra moet niet uitmaken denk ik.


dan kunnen jullie net zo goed naar aker komen dacht je ook niet ;) :W

maargoed misschien komen we jullie tegen en anders tot in veenendaal :W
 
dan kunnen jullie net zo goed naar aker komen dacht je ook niet ;) :W

maargoed misschien komen we jullie tegen en anders tot in veenendaal :W

Als wij met onder de 10 man zijn ben ik daar wel voor eigenlijk, met een grote groep rijden is tof 8-)
 
Ja maar Halfweg ligt meer in de richting van Veenendaal, niet dat het mij uitmaakt, want ik rij zoiezo langs akermaakt als ik naar Halfweg rij. :)
 
Ja maar Halfweg ligt meer in de richting van Veenendaal, niet dat het mij uitmaakt, want ik rij zoiezo langs akermaakt als ik naar Halfweg rij. :)
Das ook wel weer waar ja, aker is nog weer kwartiertje verder, en dus ook weer een kwartiertje langer terug als we naar veenendaal gaan, en t is al zo vroeg op staan :X

Naja dan maar gewoon halfweg :9
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog te twijfelen om naar halfweg te komen of naar akermaat, kom vanuit nieuw-vennep.
Stond er vorig jaar ook bij, maar een maatje van me( een StomStom) stond bij de Q8 in amstelveen ipv. @ halfweg :+ :+

Misschien kan ie akermaat wel vinden :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan