BP Halfweg verzameltopic MFMM mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post eens een google maps linkje :')
Punt A is het rottepolderplein, B de BP ;)

1z6h5p0.jpg


Vlak voor de BP is een soort pakeerterrein. Als het daar leeg is (ze zijn daar aan het bouwen enzo) verzamelen we daar, anders gewoon bij het pompstation zelf :Y
 
Punt A is het rottepolderplein, B de BP ;)

[afbeelding]

Vlak voor de BP is een soort pakeerterrein. Als het daar leeg is (ze zijn daar aan het bouwen enzo) verzamelen we daar, anders gewoon bij het pompstation zelf :Y

Ow daar :)
Ik kom trouwens vanaf de andere kant, Zaandam -> Coentunnel -> Basisweg -> Seinweg -> Haarlemmerweg.
 
Morgen is het dan zover. Ik ga jullie daar zien! Wel met een vieze motor :p De regen heeft hem niet goed gedaan.

8.45 verzamelen, dat wordt vroeg me bed uit dus :p
 
Ik ga er vanuit dat ik er gewoon ben... een bui is niet erg, de hele ochtend regen wel.
Buienradar maar even in de gaten houden morgen ochtend :Y
 
:^

Ik bepaal morgen ochtend wel of ik ga of niet, klein buitje prima, fikse aanhoudende regen dan ga ik niet :N

En gezien de voorspellingen die ik net hoor, zal dit wel een verregende dag worden -O-
 
het is volgens de routeplanner 1.14 min rijden dacht ik...
 
Google maps zegt 53 minuten, dan zouden we er kwart voor 10 al zijn, wat wel heel erg aan de vroege kant is :9

Denk dat als we 9 uur - kwart over 9 vertrekken dat we ruim op tijd zijn :Y
 
nouja als jullie echt zo vroeg gaan rij ik mee, want ik wilde er ook vroeg gaan om met een paar van het bandittopic plekken vrij te houden voor alle bandits :p :Y
 
Google maps zegt 53 minuten, dan zouden we er kwart voor 10 al zijn, wat wel heel erg aan de vroege kant is :9

Denk dat als we 9 uur - kwart over 9 vertrekken dat we ruim op tijd zijn :Y
denk eigenlijk dat dat vanzelf wel gebeurd.. er komen er vast weer wat later, een beetje kletsen en klooien... :)
 
nouja als jullie echt zo vroeg gaan rij ik mee, want ik wilde er ook vroeg gaan om met een paar van het bandittopic plekken vrij te houden voor alle bandits :p :Y
Zie hed, al gaan we wat later weg, wij zijn alsnog altijd wel redelijk vroeg, meesten komen rond 11 uur, dan zijn wij er al een tijdje :Y
 
dan rij ik mee :Y

misschien als ik er toch nog iets eerder wil zijn draai ik de laatste 30km het gas wat verder open

of rijden we nietover de a12?
want daar staan niet zoveel flitserss
geloof ik :+
 
Laatst bewerkt:
Zoals velen het ook zeggen, als er bakke water uit de lucht komt ga ik ook niet. Heb weinig trek in een hele dag in een nat pak te zitten. hhw- halfweg- veenendaal - amsterfoort en weer terug is niet leuk in nat pak
 
Ik ga morgen even beoordelen of ik ga of niet. Hoop dat het redelijk te doen is, want mijn 1e lange rit in de regen is niet fijn...
 
Het is hier droog tot nu toe. Beetje bewolking, dus ik geef het een kans. Mocht het hard gaan regenen dan kan ik altijd nog keren.

Nu eerst maar eens even douchen enzo.


Alleen ziet buienradar er totaal niet tof uit met die regen uit het westen!
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, precies regen als wij zouden vertrekken :X
Nou zouden wij natuurlijk wel van die regen weg rijden, mja als die bui door gaat zijn we alsnog zeik nat.

Ik ga 9 uur BP ook niet doen :N

Misschien over 1-1.5 uur nog even kijken of het toch droog blijft vanmiddag en dan alsnog gaan ofzo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan