BP Halfweg verzameltopic MFMM mei 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey!
Iki moet helaas afzeggen! ik zie dat er een vertrek punt is in A'dam dit komt mij beter uit!
Mayby next time

gr
Mark
 
Komop jongens sluit bij ons aan want we zitten al op 30 op aker topic dan gaan we gewoon al weg met 40 man das toch geniaal *O*
 
Komop jongens sluit bij ons aan want we zitten al op 30 op aker topic dan gaan we gewoon al weg met 40 man das toch geniaal *O*
Daar zal t waarschijnlijk wel op uit lopen, maar waarom rijden jullie dan niet even een extra rondje rotterpolderplein, sluiten we daar aan :Y
 
volgens mij ist handiger om 10 motoren bij de Akemaat te voegen dan 30 bij de BP

ben dat weekend helaas al bezet
 
Net zoals bij het MFMM hoofdtopic, wanneer ik op tijd mijn motor heb ben ik daar ook aanwezig.
En kan iemand de route in het kort uitleggen? Daar ik waarschijnlijk (hopelijk :P ) kort voor 3 mei mijn motor heb, wil ik wel graag weten of mijn rijvaardigheid voldoende is voor de route :)
 
(vergeten te quoten.. voor Cawa)
Hoe bedoel je de route?? Naar Veenendaal?
Denk dat we gewoon over de snelweeg erheen rijden... maar aangezien het met een grote groep is, zeker als we bij de Aker groep gaan aanhaken, zal er rustig gereden worden...

Bij de Mac zelf is het vooral kijken naar iedereen en in Amersfoort (waar we waarschijnlijk binnendoor naartoe zullen rijden) is het kijken naar de posers...

Terugweg regelt zich meestal ter plekke, maar als je aanhaakt in een groepje komt het goed hoor..

Zou leuk zijn als je erbij bent!!
 
Laatst bewerkt:
(vergeten te quoten.. voor Cawa)
Hoe bedoel je de route?? Naar Veenendaal?
Denk dat we gewoon over de snelweeg erheen rijden... maar aangezien het met een grote groep is, zeker als we bij de Aker groep gaan aanhaken, zal er rustig gereden worden...

Bij de Mac zelf is het vooral kijken naar iedereen en in Amersfoort (waar we waarschijnlijk binnendoor naartoe zullen rijden) is het kijken naar de posers...

Terugweg regelt zich meestal ter plekke, maar als je aanhaakt in een groepje komt het goed hoor..

Zou leuk zijn als je erbij bent!!

w = p ;)
Naar Veenendaal ja.
Ik bekeek zo de route van "MF vanuit A'dam eo", en die doen er 3 uur over :P
Doe liever snelweg ipv een hoop bochtjes nu al. Bochtjes komen wel als ik wat langer me rbw heb :)
Denk dat een 3 uur durende zit voor mij ook nog even teveel is.
 
Laatst bewerkt:
Sanne, er kunnen nog wel wat namen bij :Y

Scarrr (achterop z'n eigen motor bij Heefan)
Xt660xDennis OVB
Pendragon OVB
 
[me="Capa"]heeft zijn motor voor de deur staat *O* [/me]
Dus als alles goed gaat ben ik gewoon aanwezig bij de BP. (Als ik het kan vinden :') )
 
Hedcandy heb je net gespot vlak voor kruispunt bij beverkoog op je bike *D
*O* thanx!!

Capa, je vind het zeker wel... A200 afslag Zwanenburg, onderaan links onder de snelweg door, met de bocht mee naar rechts, tadaaa... *O* *O*
 
Voorstel:

Verzamelen en tanken etc om 8.45

Vertrek 9.00

Aankomst 10.15 uur
 
Laatst bewerkt:
Vind t prima, hebben we nog een kwartiertje speling zodat we als t moet alsnog om 9.15 weg kunnen :Y
 
Ik moet me nog even aanmelden bij het MFMM topic, maar zou me graag ook hier even aan willen melden. Ik zal op de zwarte V-Strom komen...met m'n nick achterop :P
Zelf kom ik uit hoofddorp, maar woon vlak langs de Driemerenweg (N205), dus BP is snel gevonden :)
 
Ik weet de weg wel hoor, over de snelweg... da's niet zo ingewikkeld.
Wil dus best voorrijden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan