heej peeps vraagje,
me oom heeft een ST1100 uit '98. Nadat ik zijn benz tank had verwijderd om bij een geklapte koelvloeistof slang te komen, kwam ik dr achter dat ik de stekker van de vlotter vergeten was los te koppelen .
nadat alles weer terug gebouwd was heb ik de draden die waren afgebroken van de orinele knijpschoenen weer vast gesoldeerd op hun plek. Sinds dien geeft de brandstof meter vol aan ook al is ie leeg want het reserve lampje gaat wel branden.
Vanavond heb ik een ander meter in het dashboard geplaast maar hij blijft vol aan geven. Ik heb alles ff doorgemeten en heb geen overdreven veel ohm op de draden staan. Uiteraard heb ik de 2 draden ook een keer omgewisseld om te zien of dat het was.
iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn?
nogmaals ik denk dat de vlotter weg goed werkt want als de tank bijna leeg is gaat het res. lampje wel branden...
bvd
me oom heeft een ST1100 uit '98. Nadat ik zijn benz tank had verwijderd om bij een geklapte koelvloeistof slang te komen, kwam ik dr achter dat ik de stekker van de vlotter vergeten was los te koppelen .
nadat alles weer terug gebouwd was heb ik de draden die waren afgebroken van de orinele knijpschoenen weer vast gesoldeerd op hun plek. Sinds dien geeft de brandstof meter vol aan ook al is ie leeg want het reserve lampje gaat wel branden.
Vanavond heb ik een ander meter in het dashboard geplaast maar hij blijft vol aan geven. Ik heb alles ff doorgemeten en heb geen overdreven veel ohm op de draden staan. Uiteraard heb ik de 2 draden ook een keer omgewisseld om te zien of dat het was.
iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn?
nogmaals ik denk dat de vlotter weg goed werkt want als de tank bijna leeg is gaat het res. lampje wel branden...
bvd