- 28 jul 2014
- 2.034
- 770
Even in een nieuw topic omdat het waarschijnlijk bij andere spannen ook voorkomt.
Bij het stevig nemen van bochten, merk ik dat de brandstof tegen de zijkant van de tank gaat staan. Bij een solo heb je daar geen last van natuurlijk.
Nu merk ik dat de K100 al vrij snel lucht hapt (150km op de dagteller). Zit een pomp in de tank voor de injectie en deze zuigt onder in de tank aan natuurlijk.
Best vervelend, betekend dat je niet zo'n grote acceradius hebt. Is dit de reden dat veel spanbouwers een extra tank plaatsen? Ik vind het geen probleem om ronde de 200/220 km te tanken. Maar als je bij 150km al voorzichtig bochtjes moet gaan nemen...
En Nee Hellracer, ik maak er geen schwenker van..
Bij het stevig nemen van bochten, merk ik dat de brandstof tegen de zijkant van de tank gaat staan. Bij een solo heb je daar geen last van natuurlijk.
Nu merk ik dat de K100 al vrij snel lucht hapt (150km op de dagteller). Zit een pomp in de tank voor de injectie en deze zuigt onder in de tank aan natuurlijk.
Best vervelend, betekend dat je niet zo'n grote acceradius hebt. Is dit de reden dat veel spanbouwers een extra tank plaatsen? Ik vind het geen probleem om ronde de 200/220 km te tanken. Maar als je bij 150km al voorzichtig bochtjes moet gaan nemen...
En Nee Hellracer, ik maak er geen schwenker van..