Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier even geweest ben, maar als google het niet meer weet lijkt dit mij een goede optie.

Ik ben op zoek naar een motorclub, waar de gemiddelde leeftijd geen 65 is.
Het gaat mij om gewoon ong. 1x per maand een tour rit te rijden met een groep.
Ik woon inmiddels in Raamsdonksveer, dus de regio van dit topic zou mooi zijn.

mvg
Edwin
 
Vandaag Naar Bergen op Zoom gereden. Weinig motorrijders op de weg en dat terwijl het zonnetje scheen :)

Gister Miss N nog gespot op de Donder poes :)
 
Even wakker laten schrikken hier....en kort voorstellen...

Ik ben Martijn, bijna 40 en sinds kort woonachtig in het schone brabantse land, in het meer dan pittoreske Langeweg bij Zevenbergen...

Helaas tot vrijdag niet rijden ivm de geweldige oldtimerregeling...maar vanaf 1-1-2016 staat m'n woonwerkbakbeest in de volledige wegenbelasting, een Goldwing 1200 uit '85....en na 1-3-2016 ga ik m'n speeltje, caferacer op basis van een kawa z550, ook los laten op de binnendoorweggetjes...


ik zal proberen een keer mee te gaan met een ritje...maar ben ook nog wel even druk met diverse verbouwingen in ons nieuwe huis...foto's van de Wing en Caferacer volgen zsm....
 
goede avond allen en tevens de beste wensen voor t nieuwe jaar.

'k zal mezelf eerst even voor stellen..

ik ben joost. 23jaar en kom uit waspik, rijd een husqvarna 510smr uit 2008 voor op straat en circuit.
rijden jullie veel in de omgeving of vooral langere ritten?

nog meer supermoto rijders hier?
64dnw6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pas maar op in Teteringen, want ik kom er weer aan :+ Motormeuk Filmpje: KTM 625 wheelie

ik zat een beetje terug te lezen wat hier allemaal gaande is.. zag ik dit supermoto filmpje

in de text onder het filmpje staat dit
"Eerste lange wheelie, 1,5 kilometer. Kon toen nog niet schakelen tijdens wheelie (reed pas een jaartje motor). Nou schakelen onder de knie en we BROAAAPEN verder! Ride safe iedereen. Hou A.U.B de negativiteit buiten mijn filmpje.
Deze video is speciaal geupload voor Tomvfr23"

waar kan ik het stukje "ride safe" terug vinden in het filmpje _O-

wel een dikke wheelie natuurlijk :9~
 
Ook welkom! Vette machine, zou er graag zoiets bij hebben.

danku.

dat roept iedereen ja "voor erbij" maar zodra je er een heb dan blijven de kosten van zo'n kreng oplopen :')
banden die slijten nog harder dan sneeuw verdwijnt voor de zon.. en je laarzen die ventileren zichzelf na een half seizoen(als je "normale laarzen" heb).

24ooo4n.jpg


106zjp0.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zat een beetje terug te lezen wat hier allemaal gaande is.. zag ik dit supermoto filmpje

in de text onder het filmpje staat dit
"Eerste lange wheelie, 1,5 kilometer. Kon toen nog niet schakelen tijdens wheelie (reed pas een jaartje motor). Nou schakelen onder de knie en we BROAAAPEN verder! Ride safe iedereen. Hou A.U.B de negativiteit buiten mijn filmpje.
Deze video is speciaal geupload voor Tomvfr23"

waar kan ik het stukje "ride safe" terug vinden in het filmpje _O-

wel een dikke wheelie natuurlijk :9~~
Hoe 'safe' wil je het hebben? Volgens de teller ga ik niet harder dan 0 kmpu :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan