bultje op voorband

Yamahammer

MF'er
18 dec 2013
227
0
berghem
Hallo,

ik zag per toeval dat ik op mijn metzeler sportec voorband een klein bultje heb zitten van pakweg 0,7 bij 0,7 kwa oppervlakte. en ik denk 0,2 mm hoog.

met het blote oog amper waarneembaar, wel voelbaar.

Zou dit ernstig kunnen zijn voor zover je online kan beoordelen?

thanks!
 
Kerel heeft gewoon een motorbanden fetish en zit die dingen een beetje te knuffelen en strelen en vieze dingen te doen met het ventieltje. Komt ie vervolgens een bobbeltje tegen en wordt enorm ongerust over de staat waarin zijn grote liefde zich bevindt.

Beetje hetzelfde als een tietknobbel aantreffen bij je vriendin en je zorgen uiten op het Viva forum maar dan anders.
 
398xNxhardmetalen-vijl-rv-ts03.gif.pagespeed.ic.dwnWiLb2ea.png
Hallo,

ik zag per toeval dat ik op mijn metzeler sportec voorband een klein bultje heb zitten van pakweg 0,7 bij 0,7 kwa oppervlakte. en ik denk 0,2 mm hoog.

met het blote oog amper waarneembaar, wel voelbaar.

Zou dit ernstig kunnen zijn voor zover je online kan beoordelen?

thanks!
 
Dat is best vreemd trouwens.
Ook vreemd:
Ik mag bij de gemeente geen autobanden bij de vuilstort inleveren maar wel motorbanden.
Niet dat ik daar over klaag natuurlijk maar vreemd is het wel.
 
het kan ook een layer on layer zijn onderhuids. de band heeft een begin en een eind, deze zijn aan elkaar gemaakt en op dit punt kun je dikteverschil zien. maar zonder foto of de band te zien is het moeilijk om een echt oordeel te kunnen geven wat de verdikking presies is.
 
Ik heb net een nieuwe achterband gemonteerd. En raadt eens wat.........................??
Ja, echt een bobbeltje van 0.3x0.5mm en hoog 0.1mm!!

Tja, wat nu? Gewoon doorrijden òf..............een garantie-gevalletje????????
Ik ben het nu even helemaal kwijt!! :? :?
 
Ik heb net een nieuwe achterband gemonteerd. En raadt eens wat.........................??
Ja, echt een bobbeltje van 0.3x0.5mm en hoog 0.1mm!!

Tja, wat nu? Gewoon doorrijden òf..............een garantie-gevalletje????????
Ik ben het nu even helemaal kwijt!! :? :?
ik zou hem meteen vergvangen, geen risico nemen hoor
 
Ik had het zelf nog niet eens gezien.

't is dat mijn schoonmoeder een nieuwe bril heeft en mij er op attendeerde.
Vervangen prima. Maar dan is het toch wel garantie.................??

Jullie lachen misschien.............maar ik zit er maar mee!!
 
Laatst bewerkt:
Dat is best vreemd trouwens.
Ook vreemd:
Ik mag bij de gemeente geen autobanden bij de vuilstort inleveren maar wel motorbanden.
Niet dat ik daar over klaag natuurlijk maar vreemd is het wel.
Dat klopt volledig met het bem recycling systeem. Wel 'statiegeld' op autobanden, niet op motorbanden.

De hele keten is bij autobanden min of meer verantwoordelijk geworden voor inzameling. Als alle oude banden zomaar naar een milieustraat zouden mogen, ontstaat er een groot lek.

Voor motorbanden geldt dat niet.
 
Dat klopt volledig met het bem recycling systeem. Wel 'statiegeld' op autobanden, niet op motorbanden.

De hele keten is bij autobanden min of meer verantwoordelijk geworden voor inzameling. Als alle oude banden zomaar naar een milieustraat zouden mogen, ontstaat er een groot lek.

Voor motorbanden geldt dat niet.
Wat is de definitie? Er zitten ook motorbanden onder een auto (MP3 bv) en autobanden onder een motor (zijspan bv).

Ga je dan met het hoofd oude-banden-container een discussie krijgen over of de band wel als motorband aangemerkt kan worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan