bultje op voorband

Yamahammer

MF'er
18 dec 2013
227
0
berghem
Hallo,

ik zag per toeval dat ik op mijn metzeler sportec voorband een klein bultje heb zitten van pakweg 0,7 bij 0,7 kwa oppervlakte. en ik denk 0,2 mm hoog.

met het blote oog amper waarneembaar, wel voelbaar.

Zou dit ernstig kunnen zijn voor zover je online kan beoordelen?

thanks!
 
Dus alle maten zijn ineens 10 keer groter geworden dan je eerste posting?

Maar voel even als je het indrukt of je een ballon-effect hebt. Als er lucht onder zit, dan heeft de toplaag van de band niet goed gehecht op de onderlaag.
 
Laatst bewerkt:
Kerel heeft gewoon een motorbanden fetish en zit die dingen een beetje te knuffelen en strelen en vieze dingen te doen met het ventieltje. Komt ie vervolgens een bobbeltje tegen en wordt enorm ongerust over de staat waarin zijn grote liefde zich bevindt.

Beetje hetzelfde als een tietknobbel aantreffen bij je vriendin en je zorgen uiten op het Viva forum maar dan anders.

O dan heeft zijn band een soa.
 
Ben dan eens duidelijk.
Is het een vierkant bultje?
Waarom is hij nu maar liefst 1000 x zo groot als wat je eerst vermelde?
Is het een hard bultje of een blaasje?

1: een rond bultje c.q uitstulping

2: ik zei 0,7 x 0,7 heb niet gezegd of het om cm's of mm's ging, echter het betrof cm's. de hoogte had ik mij in vergist en moet natuurlijk ook in cm's zijn. zijnde; 0,2 cm

3: het is een hard bultje.
 
Dan zal er niks aan de hand zijn.
waarschijnlijk is dat een stukje rubber van iemand zijn band waar jij overheen bent gereden en dan plakt dat aan je band.
Als je op een circuit gaat rijden zit je band helemaal vol met dat soort bultjes.
 
full
 
Wat is de definitie? Er zitten ook motorbanden onder een auto (MP3 bv) en autobanden onder een motor (zijspan bv).

Ga je dan met het hoofd oude-banden-container een discussie krijgen over of de band wel als motorband aangemerkt kan worden.

:Y aardige man , veel verstand van veel dingen die er allemaal niet toe doen.
kan een vrijdagtopic geen sticky krijgen btw ?

waarmee ik overigens, overigens bedoel en niet het type belasting.
waarmee ik overigens de financiele bijdrage bedoel en niet de dat iets met een bepaalde kracht ergens op duwt.
waarmee ik overigens een materiele bijdrage bedoel en niet een waardevolle gedachte kronkel zoals op meerder plekken in dit topic.
waarmee....
 
Terug
Bovenaan Onderaan