Caviga mito welke uitlaat?

drestar

Die hard MF'er
5 dec 2015
477
1
Hallo ik heb een cagiva mito 125cc uitlaat vraagje..

ik zoek een nieuwe uitlaat. nu had ik een tecnigas RSG gevonden.dit is niet de standaard uitlaat..in de winkel zei de verkoper dat die voor alle bouwjaren is maar mijn mito is uit 1996.. de 35pk versie..

ik las van de cagiva mito vanaf bouwjaar 2000 minder vermogen heeft gekregen .namelijk 15pk

kan je dan dezelfde uitlaat leggen op een 1996 met 35pk en zowel op een versie vanaf 2000 met 15pk ??

is het dan enkel de standaard uitlaat voor de 15pk versie die een begrenzer heeft?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in de specs dat na 2000 de meeste nog steeds 34 pk hebben.
Die met minder vermogen zullen waarschijnlijk zijn begrenst i.v.m. het rijbewijs.
 
Ja dat kan goed kloppen.

maar ik wilde eigenlijk weten of een tecnigas RSG 125cc uitlaat voor een Cagiva Mito uitlaat niet of wel begrenst is...??

en of alleen de standaard uitlaat van 11kw versie enkel begrenst is..
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig die Ducati motorwinkel in Loenen al eens gebeld?
Die gasten hebben 100% antwoord op jou vraag.
Ik heb er ooit eens proefgereden op een Mito.
Leuk apparaat was dat, maar ben geen 2takt fanaat en die 7 versnellingen kreeg ik ook een lam pootje van, want ik bleef maar schakelen.ha ha ha ha
Wel fijn dat jij geniet van je Mito.
Het is een mooi model.
Vr Gr E
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Je kunt gewoon een aftermarket uitlaat monteren die zijn niet begrenst ,de technigas uitlaat die jij aangeeft
is een streetlegal uitlaat, kijk maar eens op Ebay.de daar staan streetlegal en circuit uitlaten op.
Zelf rij ik een Mito met een een arrow circuit uitlaat met een 34mm carb.
Hoop dat je aan de info wat hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan