cb750 bobber, van krot naar hot

Dankjewel jongens, wat een lof, ik krijg er bijna rode oortjes van *D

Diestyboy: ja klopt, deze is ook niet bevordelijk voor m'n rug.
Maar niet alleen rijden is hobby, aparte fietsen bouwen ook.
En deze ben ik wederom zeer content mee.

Cooperboy: Ik heb het frame van 43mm en 27.4mm buis gemaakt met een wand dikte van 3mm.
De uitlaten zijn van het zelfde materiaal gemaakt(43mm) en stuur is gebogen van 21.8mm buis

(Diesty en Cooper, spelen jullie in een boyband ofzo :? ) :P

Peter S.: Nee peter, hij is nog niet te koop maar zal wel niet lang duren denk ik.
Als ik weer eens niet van de motor kan komen zal er wel weer een bordje aan komen te hangen denk ik ;(
 
woei!!! TE VET!!

heb van een maat een aanbieding gehad.. kan z'n cb750 blokje krijgen + tekeningen voor 'n hardtail frame.. als ik beloof er iets mee te gaan doen.. heb alleen geen idee hoe makkelijk of moeilijk zo'n ding op kenteken is te krijgen..
O-)
 

O sorry, was ik jou vergeten.
Ik heb met keuren geen ervaring, wel indirekt.
Ik weet dat het steeds moeilijker wordt maar is wel te doen, makkelijker is om een frame of een eigenbouw sloper te zoeken waar een e.g.b. kenteken op zit.
Hier moet je het van mijn kant mee doen, succes!
 
dus zo'n frame zoeken.. dan het nummer of het plaatje overslaan op je eigen frame?
 
Helemaal te gek Geronimo!!!! Vooral dat zadel is helemaal top, en dat omgedraaide stuurtje, geweldig!
Binnenkort weer ff op de koffie en een paar plaatjes maken? Zou tof zijn!

Floris
 
Helemaal te gek Geronimo!!!! Vooral dat zadel is helemaal top, en dat omgedraaide stuurtje, geweldig!
Binnenkort weer ff op de koffie en een paar plaatjes maken? Zou tof zijn!

Floris

Mooi man, je bent weer van harte welkom Floris.

Roeltjeh: jij snapt het :Y
 
Wat een lelijk ding................. NOT!! echt te gek, er rijden veel te weinig japaners rond die op deze wijze zijn verbouwd. RESPECT!! :} :} :} :}
 
Hier nog wat foto's die ik vanavond heb gemaakt, een rondje cb zal ik maar zeggen.

project%20cb%20750%20086%20(Small).jpg


project%20cb%20750%20088%20(Small).jpg


project%20cb%20750%20091%20(Small).jpg


project%20cb%20750%20092%20(Small).jpg


project%20cb%20750%20094%20(Small).jpg


project%20cb%20750%20095%20(Small).jpg
 
Geronimo, respect kerel. En ik blijf erbij, hij is mooier dan de vorige. Ik denk ook wel dat je mee kunt doen voor een prijs in Appingendam. Gr Martin :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan