cb750 bobber, van krot naar hot

Heel veel respect.....
Zeer mooi,
heeft wel wat weg van mijn projectje wou alleen dat ik zo ver was maar ja druk druk druk
Maar wel stijlvol gedaan..
 
ik moet dat brulijzer eens een keer live bekijken want volgens mij zit er ook een giga hot sound in.

en nee ik zit niet in een boy band.
boy bands zijn voor mietjes.

nog bedankt voor de maten trouwens.
 
Super, wederom een strak bakkie. :}
Ik las op je site dat je het balhoofd anderhalve centimeter achterover had gezet, is de vorklengte standaard gebleven of zit er nu ook een langere in?
 
ik moet dat brulijzer eens een keer live bekijken want volgens mij zit er ook een giga hot sound in.

en nee ik zit niet in een boy band.
boy bands zijn voor mietjes.

nog bedankt voor de maten trouwens.
Wij kunnen wel wat afspreken allemaal. Wij zijn van plan (geronimo, ik en nog een paar) om naar Appingendam te gaan op 25 juni.Dus als er meer zijn die daar heen geen kunnen wij wel wat afspreken bij Borger of Gieten of op de weg naar Appingendam. Laat het maar even weten.
 
Laatst bewerkt:
Super, wederom een strak bakkie. :}
Ik las op je site dat je het balhoofd anderhalve centimeter achterover had gezet, is de vorklengte standaard gebleven of zit er nu ook een langere in?

Vorklengte is het zelfde gebleven, ik heb ze zelfs nog iets doorgestoken.
 
:9~ :9~

mucho respect

ligt het nu aan mij, of ben ik de enige die zo'n CB-blokje eigenlijk toch wel iets mooier vindt staan in een bobber ofzo ipv een V-twin, dit omdat het blok, als je aan de zijkant tegenaan kijkt van voren hoog, en achter laag is, terwijl zo'n V-twin min of meer vierkant oogt :?
 
etis ene mooie fietske geworden

bijna nog mooier als mijne rus :Y :}

volgende keer een ural blokje der onder O-) O-)

maar zonder gekheid geheel ziet er goed uit
goed in ballans zijnde bobber chopper
 
:9~ :9~

mucho respect

ligt het nu aan mij, of ben ik de enige die zo'n CB-blokje eigenlijk toch wel iets mooier vindt staan in een bobber ofzo ipv een V-twin, dit omdat het blok, als je aan de zijkant tegenaan kijkt van voren hoog, en achter laag is, terwijl zo'n V-twin min of meer vierkant oogt :?

Je bent absoluut niet de enige,een smalle fiets met een cb blok kan prachtig zijn.(kan het weten heb er zelf eën)
 
Damn, Geronimo, ik probeer serieus te werken, maar af en toe moet ik ff terug naar dit topic om goed te kijken naar de foto's. Echt super gedaan. Nogmaals muchos complimentos.

/edit/ heb je ook een foto van de motor met iemand erop, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
 
Damn, Geronimo, ik probeer serieus te werken, maar af en toe moet ik ff terug naar dit topic om goed te kijken naar de foto's. Echt super gedaan. Nogmaals muchos complimentos.

/edit/ heb je ook een foto van de motor met iemand erop, ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

Nog niet, moet eerst nog een foto model vinden.
Als ik er zelf op ga zitten zit je ook niet op te wachten denk ik.
 
Wij kunnen wel wat afspreken allemaal. Wij zijn van plan (geronimo, ik en nog een paar) om naar Appingendam te gaan op 25 juni.Dus als er meer zijn die daar heen geen kunnen wij wel wat afspreken bij Borger of Gieten of op de weg naar Appingendam. Laat het maar even weten.
zal eens kijken want het is voor mij wel een pokke eind weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan