Chopper-show ijselstein

ach.. metal, rusty en de rest.. ze hebben een betere plek gevonden maar dragen ons nog steeds een warm hart toe. :Y :Y

;)
 
Even je oude account weer afgestoft MS?

Hahahahaha idd weinig gepost, maar ik kijk wel regelmatig vooral naar de verichtingen van Jerytt.

Btw deze wisseltrofee met beker is Zaterdag te winnen.

full
 
Hij is afgemonteerd met zelfborgers en lockwire, om de Trofee mee te nemen heb ik een stuk touw te leen zodat ie op je rug vastgebonden kan worden.
 
Hij is afgemonteerd met zelfborgers en lockwire, om de Trofee mee te nemen heb ik een stuk touw te leen zodat ie op je rug vastgebonden kan worden.

hahahaha! toppie! *O*

maar ik ga mij niet inschrijven -O- geen zin om een tientje te betalen :N ben op budget tenslotte :P en moet voor de prijsuitreiking al weg.. mot werken :/
dus kan ook niet gebruik maken van de camping. (da's tenslotte waar je voor betaald denk ik..)
 
Camping is idd 10 euro deelname show/onderdelen verkopen is gratis
ow.. fiets mag vieze bagger bak zijn? dan doet ik ook mee.. :Y

(gebruikt budget voor bouw incl donor fiets was iets minder dan €5000,- valt dat nog onder low budget? (voor mij was het mijn duurste bouw ooit))
 
was een leuk dagje *O*

korte impressie.
klikken om te vergroten..



























was niet echt bling bling hoor :N gewoon lekker rauwe ragbakken waar mooie creaties van waren gemaakt *O* *O* *O*
(als ik dat had geweten had ik toxic (de evo) mee genomen, die paste een stuk beter in het plaatje :P )

ik vond het een leuke dag.. volgend jaar maar weer? :Y
 
Laatst bewerkt:
Wegens verplichtingen van een andere hobby heb ik het gisteren niet gered om langs te gaan en om nu met de auto (overigs ook low budget) langs te gaan.........
 
Was gezellig! heb/had zelf npog geen accountje op CS, maar met Bjorn mee gegaan...was erg gezellig, gave budget bikes gezien!
en ivo, de digger stond er gaaf bij, paste er wel tussen!! lekker veel divers spul!
 
Terug
Bovenaan Onderaan