Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

Ik zou het laadsysteem een keer goed door laten meten door iemand die weet wat tie doet. De kabelboom van de dynamo naar de regelaar en accu wil wel eens problemen geven, daar is een modificatie op geweest.
Ok goede tip. Dat ben ik zelf niet, maar heb wel een multimeter geleend, kan i.i.g. de eerste check doen.
 
Er zit een stekker tussen je dynamo en de kabelboom/accu. Die geeft vaak veel overgangsweerstand. De kabel wordt ook hard en slecht over de jaren. Ook de aansluiting op de hoofdzekering wil wel eens gaan roesten.
 
Terugkeer post, Daisy staat bij mij nog steeds in de garage, enige wat veranderd is zijn de seatpipes daar is een standaard openpijp voor in de plaats gekomen.
Zijn er nog meer rijders present ?
 
Welkom back!!

Mijn Daisy heb ik inmiddels verkocht aan een hobbyist, dus hopelijk nog eens te bewonderen op de weg. We zijn wel bij Triumph (2017 S3 S) gebleven.
 
Nog steeds afwachten tot het voorjaar begint
DSC_2695.JPG
 
hoi, bevielen de seatpipes niet meer?.ziet er wel fantastisch uit ..
Ze bevielen heel goed, was alleen niet goed geconstrueerd.
Waarschijnlijk zijn het seatpipes van Motomagic geweest in steenbergen, die lasten alles gewoon vast. Er was geen beweging mogelijk.
Heb ze bewaard voor een reparatie in de toekomst.

(staat wel erg mooi op de werkbank momenteel)
 
Hi Coen! Jazeker, alles wel. We motoren nog lekker door, alleen met wat andere modellen en het weer zit dit jaar wat minder mee. En jij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan