dat gezeur over een harley

mijn eerste motor is een harley, ik kreeg toen een leasebak en kon hem toen kopen, omdat ik mijn eigen auto moest verkopen Inmiddels is de leasebak weg, heb de Harley nog steeds en heb inmiddels mijn auto die ik toen moest verkopen ook weer teruggekocht. En heb in de tussentijd ook nog een cbr1000f gekocht omdat ik die als kind ook al erg mooi vond. Mijn jongensdroom is dus dubbel uitgekomen.En als ik echt lekker wil touren neem ik mijn harley mee en gaan we een lekker stukkie rijden
 
Vind dat hier weer veel te veel positieve verhalen staan over Harley's

Rijdt toch alleen maar tuig en managers met een midlife crisis op.. En de onderdelen rammelen er af..





























:+ ga maar naar huis denk ik, begin wel erg slap te posten
 
Vind dat hier weer veel te veel positieve verhalen staan over Harley's

Rijdt toch alleen maar tuig en managers met een midlife crisis op.. En de onderdelen rammelen er af..


tja, bij is er nog niets van af gerammeld, (wat er niet noodzakelijk op hoeft te zitten om te rijden is er al vanafgehaald)
EN ik ben geen manager................................................................................................dus ik zal dan wel TUIG zijn

























:+ ga maar naar huis denk ik, begin wel erg slap te posten
 
hd ers zijn ook maar kopieen van de oudere merken en daar hoort een harley
net een klein beetje niet bij
toen hd op de markt kwam vanuit een schuurtje
waren er al genoeg modelen voor harley om te kopieren


dus om te zeggen dat harley het is ga je toch een beetje te ver
er zijn er wel duizend in een dozijn
want echte choppers hebben ze niet gemaakt
dat waren altijd hobbyisten of andere bedrijfjes die er de chopper
van gemaakt hebben

ben ik blij dat ik rij van wat mijn budget er van zij niet meer of minder ben ik gelukkig met mijn honda die ook door iedereen is gekopieert


ik stop voor iedereen in de problemen

ik groet u :]
 
Laatst bewerkt:
hd ers zijn ook maar kopieen van de oudere merken en daar hoort een harley
net een klein beetje niet bij
toen hd op de markt kwam vanuit een schuurtje
waren er al genoeg modelen voor harley om te kopieren


dus om te zeggen dat harley het is ga je toch een beetje te ver
er zijn er wel duizend in een dozijn
want echte choppers hebben ze niet gemaakt
dat waren altijd hobbyisten of andere bedrijfjes die er de chopper
van gemaakt hebben
Est. 1903?
ben ik blij dat ik rij van wat mijn budget er van zij niet meer of minder ben ik elukkig met mijn honda die ook door iedereen is kopieert


ik stop voor iedereen in de problemen

ik groet u :]
 
Zat er geen patent op het Harley geluid? (Maar met de juiste dempers kom je al wel een aardig eind)
 
Ik heb geen strafblad,ik ben geen manager maar gewoon een monteur,en ik zit niet in de midlifecrisis want ik ben 34.
Dát kun je achteraf pas zeggen... Misschien heb je wel een hele lange midlife crisis. :P

...enne managers en criminelen is dat niet hetzelfde...(?)
:^ :^ })

[on-topic]
Laat iedereen gewoon lekker rijden wat ie leuk vindt en zich vooral niks aantrekken van het gez*nik van een ander. Ik heb vorige week nog gelezen hier ergens dat ik een vrouwenmotor rij (Honda CBR600F). :+ Boeiuh, ik heb er lol mee en wat een ander ervan denkt zal me worst wezen.
[/on-topic]
 
[on-topic]
Laat iedereen gewoon lekker rijden wat ie leuk vindt en zich vooral niks aantrekken van het gez*nik van een ander. Ik heb vorige week nog gelezen hier ergens dat ik een vrouwenmotor rij (Honda CBR600F). :+ Boeiuh, ik heb er lol mee en wat een ander ervan denkt zal me worst wezen.
[/on-topic]

Dat topic heb ik ook gelezen ja, ik heb dus 3 vrouwenmotoren :9
Verhip het klopt, ik ben ook "vrouw" :)

Het maakt mij niet uit wat iemand rijdt, of het nu een jap, hd, brit of een ital is, chopper of tour of ss.
Ik heb 1 chopper, 1 naked en 1 dinges :P , zou graag een Harley hebben, maar dat moet nog ff wachten, eerst veel geld nodig voor het bouwen van een schuur.
Manlief was nooit zo verrukt over HD, maar sinds een kennis van ons een andere heeft aangeschaft, denkt ie daar toch anders over, hij vond m toch wel mooi (en hij zat lekker)
 
Is wel een linke leeftijd om aan een Hdtje te beginnen.Je moet zeker geen snor laten staan en franjes aan een zwart leren jack dragen.Word zelf regelmatig uitgelachen aan een stoplicht.Kan natuurlijk ook aan m'n kop liggen.Overweeg nu een integraalhelm.

Succes en sterkte.
Wat is er mis met franjes aan een zwartleren jack? Ik draag zo'n jack! Ok, ik heb geen snor en geen HD, maar toch wel een chopper-op-leeftijd... Uitgelachen wordt ik zelden. Of ik hoor of zie het niet, omdat mensen te bang zijn het in mijn gezicht te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan