dat gezeur over een harley

Wat is er mis met franjes aan een zwartleren jack? Ik draag zo'n jack! Ok, ik heb geen snor en geen HD, maar toch wel een chopper-op-leeftijd... Uitgelachen wordt ik zelden. Of ik hoor of zie het niet, omdat mensen te bang zijn het in mijn gezicht te doen.
Of je hoort het niet vanwege het geluid dat Betty maakt :9

Waarom zou je uitgelachen worden vanwege de kleding die je draagt :?
Kijk, als je allemaal rare acc. aan je fiets hangt (knuffelbeestjes enzo) dan kan ik me er nog iets bij voorstellen :X



:+
 
Dwaal, ik zou je wel uitlachen als ik je zag rijden met een zwart leren jack met franjes, hoor. Zo! Kan echt niet meer man!
'K heb iets tegen mannen met snorren en franjes aan hun jassen (ook tegen vrouwen die er zo uitzien trouwens... :) ).
 
Kweenie, zelf heb ik er altijd een hekel aan als mensen zeggen dat iets wel of niet meer kan. Ik droeg vroeger witte sokken totdat mij duidelijk werd dat dat "echt niet meer kan" (zelfs niet in sportschoenen), toen ben ik zwarte sokken gaan dragen, maar dat schijnt ook niet meer te kunnen. Ik draag vaak een zwarte t-shirt, maar dat schijnt ook niet meer te kunnen en zo kan ik wel een tijdje doorgaan. Ik heb er op een gegeven moment gewoon schijt aan wat wel kan en wat niet kan. Natuurlijk heb je wel gelijk dat die franjes erg jaren '80 zijn, maar als je op een bike rijdt met een beetje een klassieke look, zou dat er misschien best bij kunnen. Bij sommige mensen vind ik het ook best tof staan. Daarbij; moeten bikers mode-popjes zijn?


No offense, of course. :)

Maar wat heb jij tegen vrouwen met snorren en franjes aan hun jassen? ;)
 
Natuurlijk heb je wel gelijk dat die franjes erg jaren '80 zijn, maar als je op een bike rijdt met een beetje een klassieke look, zou dat er misschien best bij kunnen. Bij sommige mensen vind ik het ook best tof staan. Daarbij; moeten bikers mode-popjes zijn?
:^
 
ik wel wel een leren harley jack in de race kleuren ( wit/oranje/zwart ) :P
perfect jack mag ik wel zeggen, heb er zelfs beschermers in gedaan..

maar geen harley, altans bijna........


harley komt er wel....
als ik oud en stijf word en me poot niet meer over me buelletje heen krijg

of een beetje munten over heb om een bouw projectje te starten
ik denk aan iets van 124 ci, maar dan wel goed sturend ala hellcat
 
first%20alloy%20xr750%20MATZ.jpg


Geweldig dat ding !! :9 :9~ :}
 
Alf is over zijn midlife-crisis heen.Begonnen op mijn 27e.HD gaat toch dit jaar nog de deur uit.Tijd voor mijn 2e midlife-crisis.

Bonzai!!

Alf,

Uit nieuwsgierigheid... waarom wil je een FLH eruit gooien en op een Fazer 1000 gaan rijden???
 
Alf,

Uit nieuwsgierigheid... waarom wil je een FLH eruit gooien en op een Fazer 1000 gaan rijden???
Ben de laatste jaren anders gaan motorrijden.Mijn treeplanken zijn weggeslepen tot de rubber.Als ik een klaverblad zie moet ik plat.Heb vaak niet het geduld om hem voldoende te laten opwarmen.Autosnelweg gaat met 145 kmh(daar voelt een standaard shovel zich niet echt lekker bij)Gas!!!Had ik centjes dan kwam er een Fazer bij en een ulh en....Om te zien rijden en te horen is er niks lekkerder als een harley(pre evo dus)maar voor de kick zal ik wat anders moeten.

`15 jaar shovel die me niet een keer in de steek heeft gelaten.Ols shovels never die.
 
Laatst bewerkt:
Kan ik me goed voorstellen.

Oude Harley's zijn echt super om te zien en te horen, absoluut! Dat is het echte werk! Maar als je inderdaad hard wil gaan, moet je voor een andere bike gaan.

Maar waarom ga je dan niet voor Buell? :)
 
Kan ik me goed voorstellen.

Oude Harley's zijn echt super om te zien en te horen, absoluut! Dat is het echte werk! Maar als je inderdaad hard wil gaan, moet je voor een andere bike gaan.

Maar waarom ga je dan niet voor Buell? :)


Ja ik zo uer ook dolgraag een BUEL bij hebben. toch enigsins harley, maar toch wat sportiever te berijden
 
En dat op een Harley? :+

Ik steek me helemaal in het leer. (Wel verdomde heet met dit weer overigens)

Ik zoek nog een goeie dunne jas of houthakkers-bloes met teflon er doorheen geweven voor wènig.
 
Gewoon een keer het asfalt kussen als je 120 rijdt; dan wil-ie vast wel slijten. :+

(Nah, toch geen goed idee; you're cool here @ the forum.)
 
Ga morgen op een dagje op een Dyna rijden (gehuurd bij Motorsaloon) kan ik eens kijken of al die HD vooroordelen idd waar zijn.
 
Ga morgen op een dagje op een Dyna rijden (gehuurd bij Motorsaloon) kan ik eens kijken of al die HD vooroordelen idd waar zijn.
Als je er niet vanuit gaat dat je superstrak door de bocht zijlt op hoge snelheid dan is het een fijne fiets.

En dan als je op je eigen brommert stapt lijkt het echt of je een brommer rijd zo licht is ie ineens :+
 
Als je er niet vanuit gaat dat je superstrak door de bocht zijlt op hoge snelheid dan is het een fijne fiets.

En dan als je op je eigen brommert stapt lijkt het echt of je een brommer rijd zo licht is ie ineens :+
Mijn XJ gaat ook verre van strak door de bocht dus dat moet wel lukken, hij zal idd alleen wel wat zwaarder zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan