De LIMBO-Cl@n - Deel 113 - Wat zat er in de tas van Pricken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop het niet, want dit is de eerste keer dat ik aan een Porker ga werken, die ken ik nog niet zo goed zeg maar... :+ Als die in de kreukels binnen komt kan het zomaar zijn dat ik het achterspatbord voor hang... :')

och, het wijst zich vanzelf, en als het goed is kun je een achterspatbord van een porsche niet hangen... dat zit gelast.... ;)
 
och, het wijst zich vanzelf, en als het goed is kun je een achterspatbord van een porsche niet hangen... dat zit gelast.... ;)


Dit is een compleet speciaal gebouwde GT2. Daar zit niks meer aan gelast, alles is kunststof als 't goed is. :)

5693229189_18be39b0fd.jpg
 
da's nice...... 5 op de hele wereld?? En jouw pa heeft die nieuw gekocht??

Die uitvoering is er enkel voor de Nederlandse markt geweest en er zouden er maximaal 25 beschikbaar komen binnen een bepaalde tijdslimiet. Er zijn er uiteindelijk 5 verkocht, waarvan dit de enige is met compleet 2009 i-drive. De overige 4 hebben wel de nieuwe i-drive knoppen, maar niet de software en de onderhuidse hardware.

Dus in feite zijn er idd maar 5 van op de wereld. :) Nieuw gekocht ja.
 
Die uitvoering is er enkel voor de Nederlandse markt geweest en er zouden er maximaal 25 beschikbaar komen binnen een bepaalde tijdslimiet. Er zijn er uiteindelijk 5 verkocht, waarvan dit de enige is met compleet 2009 i-drive. De overige 4 hebben wel de nieuwe i-drive knoppen, maar niet de software en de onderhuidse hardware.

Dus in feite zijn er idd maar 5 van op de wereld. :) Nieuw gekocht ja.


grappig... zo'n speciaal autooke....
 
Dat is hem toch echt. :) Ik denk overigens dat het een Duits (of ander) Europees circuit is. Hij komt uit in de Dutch Superrcar Challenge en ook nog in de Duitse Spezial Tourenwagen Trophy. Dus hij gaat Europa redelijk door. :)

ok..... heb er natuurlijk ook geen verstand van... ;)
 
dat zal wel ja, kerel waar we zaterdag moesten klussen had ook zo'n 6-je..... 645 meen ik, wel zelfde kleur...

Individual Azuritschwarz? :+ Je hebt veel tinten die er op lijken, alleen deze verkleurt onder invloed van licht. Van mat paars naar uni zwart naar blauw metallic. Erg gaaf. Carbonschwarz komt het dichtste in de buurt, die kleur komt ook best vaak voor op 1, 3 en 5 series. :)

Voor deze heeft pa ook een 645Ci gehad, een "saaie" grijze, maargoed dat waren anno 2004 dé kleuren...
 
Laatst bewerkt:
Individual Azuritschwarz? :+ Je hebt veel tinten die er op lijken, alleen deze verkleurt onder invloed van licht. Van mat paars naar uni zwart naar blauw metallic. Erg gaaf. Carbonschwarz komt het dichtste in de buurt, die kleur komt ook best vaak voor op 1, 3 en 5 series. :)

Voor deze heeft pa ook een 645Ci gehad, een "saaie" grijze, maargoed dat waren anno 2004 dé kleuren...

ok..... jaaaaa heej.... het leek er iig op.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan