De LIMBO-Cl@n - Deel 113 - Wat zat er in de tas van Pricken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo vandaag lekker op tijd thuis... En damn wat een weer, het water staat hier tot boven de stoeprand... De wijk is veranderd in een rivier. :X Het was een enorme doorwading om de oprit op te komen, damn... Kelder begint ook al langzaam vol te stromen. Ik denk dat het zwembad inmiddels ook mooi vol staat met modder, maar dat kan ik niet zien want er staat een tent overheen.
dat is klote, sterkte,.... hier schijnt nog steeds de zon *D
 
dat is klote, sterkte,.... hier schijnt nog steeds de zon *D

Hmhm, onfraai. Nu ff de auto van pa redden, die staat aan t einde van de straat half op de stoep geparkeerd zodat de tuinmannen hier aan de slag konden vandaag... Maar daar staat 't water bijna tot aan zn deur en de brandweer is kelders leeg aan het pompen, dus dat gaat weer de straat op...

Eens even bedenken hoe ik dat ga doen zonder natte voeten te krijgen, want het staat natuurlijk aan de bestuurderskant tot aan de deur. :')
 
Hmhm, onfraai. Nu ff de auto van pa redden, die staat aan t einde van de straat half op de stoep geparkeerd zodat de tuinmannen hier aan de slag konden vandaag... Maar daar staat 't water bijna tot aan zn deur en de brandweer is kelders leeg aan het pompen, dus dat gaat weer de straat op...

Eens even bedenken hoe ik dat ga doen zonder natte voeten te krijgen, want het staat natuurlijk aan de bestuurderskant tot aan de deur. :')
:X succes ermee
 
:X :X :X

DSC04886.JPG


DSC04887.JPG


DSC04889.JPG
 
Inmiddels is het zachter gaan regenen en is bijna alles weggetrokken. De afvoer hield de regen gewoon niet bij.

Ik zie dat het weer dit weekend op Spa ook tegen gaat vallen. Verdomme... :(
 
Hmhm, onfraai. Nu ff de auto van pa redden, die staat aan t einde van de straat half op de stoep geparkeerd zodat de tuinmannen hier aan de slag konden vandaag... Maar daar staat 't water bijna tot aan zn deur en de brandweer is kelders leeg aan het pompen, dus dat gaat weer de straat op...

Eens even bedenken hoe ik dat ga doen zonder natte voeten te krijgen, want het staat natuurlijk aan de bestuurderskant tot aan de deur. :')


laarzen?? plastic zakjes?
 
Inmiddels is het zachter gaan regenen en is bijna alles weggetrokken. De afvoer hield de regen gewoon niet bij.

Ik zie dat het weer dit weekend op Spa ook tegen gaat vallen. Verdomme... :(


sja, je moet maar zo denken, met nat weer hou je waarschijnlijk wel werk ivm schades... ;)
 
sja, je moet maar zo denken, met nat weer hou je waarschijnlijk wel werk ivm schades... ;)


Hoop het niet, want dit is de eerste keer dat ik aan een Porker ga werken, die ken ik nog niet zo goed zeg maar... :+ Als die in de kreukels binnen komt kan het zomaar zijn dat ik het achterspatbord voor hang... :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan