De Motobliekers 7 - BBQ till we drop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond! :W

Na het lezen van de openingspost begrijp ik dat het verplicht is jezelf even netjes voor te stellen ;)

Ik heet Henrie Rollens en kom uit Nieuw Lekkerland. Rij sinds 2009 op het circuit op een '97 Suzuki GSX-R600 en sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een CB1000R voor op de straat. Ja inderdaad, da's niet handig zo aan het einde van het seizoen...

Ik vond de opmerking van Spitter over de SRAD wel erg gepast inderdaad _O- Dat ding is absoluut niet vooruit te branden af en toe! B| Maar ik wilde graag op een oud hok beginnen in plaats van een prachtmotor op z'n kant te leggen in de grindbak.

Na lang twijfelen nu dus ook weer eigenaar van een straatfiets waar ik graag weer gebruik van wil maken mocht het een beetje meezitten qua weer.

Anyway, ik hoop eens een keer een ritje mee te mogen rijden met jullie.

Groet,

Henrie
 
Goedenavond! :W

Na het lezen van de openingspost begrijp ik dat het verplicht is jezelf even netjes voor te stellen ;)

Ik heet Henrie Rollens en kom uit Nieuw Lekkerland. Rij sinds 2009 op het circuit op een '97 Suzuki GSX-R600 en sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een CB1000R voor op de straat. Ja inderdaad, da's niet handig zo aan het einde van het seizoen...

Ik vond de opmerking van Spitter over de SRAD wel erg gepast inderdaad _O- Dat ding is absoluut niet vooruit te branden af en toe! B| Maar ik wilde graag op een oud hok beginnen in plaats van een prachtmotor op z'n kant te leggen in de grindbak.

Na lang twijfelen nu dus ook weer eigenaar van een straatfiets waar ik graag weer gebruik van wil maken mocht het een beetje meezitten qua weer.

Anyway, ik hoop eens een keer een ritje mee te mogen rijden met jullie.

Groet,

Henrie

Welkom :W
 
Goedenavond! :W

Na het lezen van de openingspost begrijp ik dat het verplicht is jezelf even netjes voor te stellen ;)

Ik heet Henrie Rollens en kom uit Nieuw Lekkerland. Rij sinds 2009 op het circuit op een '97 Suzuki GSX-R600 en sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een CB1000R voor op de straat. Ja inderdaad, da's niet handig zo aan het einde van het seizoen...

Ik vond de opmerking van Spitter over de SRAD wel erg gepast inderdaad _O- Dat ding is absoluut niet vooruit te branden af en toe! B| Maar ik wilde graag op een oud hok beginnen in plaats van een prachtmotor op z'n kant te leggen in de grindbak.

Na lang twijfelen nu dus ook weer eigenaar van een straatfiets waar ik graag weer gebruik van wil maken mocht het een beetje meezitten qua weer.

Anyway, ik hoop eens een keer een ritje mee te mogen rijden met jullie.

Groet,

Henrie

:W

Hmmm een CB1000R :9~ Ik zit er erg over te twijfelen om dat mijn volgende fiets te maken :Y
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond! :W

Na het lezen van de openingspost begrijp ik dat het verplicht is jezelf even netjes voor te stellen ;)

Ik heet Henrie Rollense n kom uit Nieuw Lekkerland. Rij sinds 2009 op het circuit op een '97 Suzuki GSX-R600 en sinds vorige week de gelukkige eigenaar van een CB1000R voor op de straat. Ja inderdaad, da's niet handig zo aan het einde van het seizoen..

Welkom Henrie :W

moest na het lezen gelijk aan deze denken;
...vast nog nooit gehoord :+ en nee niet persoonlijk :P
 
Welkom Henrie :W

moest na het lezen gelijk aan deze denken;
...vast nog nooit gehoord :+ en nee niet persoonlijk :P
Ja die krijg ik inderdaad vaker te horen als ik m'n naam zeg...

Hebben mijn ouders niet bij stil gestaan destijds denk ik ;) Die hebben mij klakkeloos vernoemd naar mijn opa.

Ben persoonlijk niet zo'n fan van deze muziek helaas anders had ik wellicht een tribute band kunnen starten :)
 
Het gaat goed hier met nieuwe mensen die zich netjes voorstellen!
Net terug van het feest van Mister en Misses Sputnick! Was beregezellig, maar ja; morgen gewoon werken...
Trustuh! :Z
 
Ja die krijg ik inderdaad vaker te horen als ik m'n naam zeg...

Hebben mijn ouders niet bij stil gestaan destijds denk ik ;) Die hebben mij klakkeloos vernoemd naar mijn opa.

Ben persoonlijk niet zo'n fan van deze muziek helaas anders had ik wellicht een tribute band kunnen starten :)
Welkom Henrie! Ik denk dat je ouders daar niks aan kunnen doen, deze gast is pas een beetje bekend geworden in 1994... Neem aan dat jij toen al op de wereld stond anders rij je zwaar illegaal op je CB1000R :P Vond het destijds trouwens een super vet nummer (en nog steeds eigenlijk :Y )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan