De Motobliekers 7 - BBQ till we drop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
WAT THE FCK..

Wat is er mis met de srad?
weet je hoeveel mensen alleen de achterkant zien van mijn srad op het circuit ook al hebben ze meer vermogen en een veel nieuwere motor.



Een srad 600 is echt niet langzaam in mijn ogen.
want met een srad 600 1;56 op assen rijden is niet echt langzaam.
Ik persoonlijk vindt een srad een leuke motor om mee op het circuit te rijden voor weinig.
De gasreactie is alleen niet alles bij mijn 750 maar daar wordt aan gewerkt.
met wat kleine aanpassingen kan je echt wel hardt rond gaan op de baan en vooraan mee rijden in de snelle groep.
als je niet goed genoeg kan rijden om met een 600 srad voorin mee te komen ja..
Dan moet een nieuwere snellere motor kopen.
ik ben de beperkende factor op het circuit en niet de motor.



@ thespitter Maar waarom meld jij je eigenlijk bij het srad topic als je het een ruk motor vindt?
 
WAT THE FCK..

Wat is er mis met de srad?
weet je hoeveel mensen alleen de achterkant zien van mijn srad op het circuit ook al hebben ze meer vermogen en een veel nieuwere motor.



Een srad 600 is echt niet langzaam in mijn ogen.
want met een srad 600 1;56 op assen rijden is niet echt langzaam.
Ik persoonlijk vindt een srad een leuke motor om mee op het circuit te rijden voor weinig.
De gasreactie is alleen niet alles bij mijn 750 maar daar wordt aan gewerkt.
met wat kleine aanpassingen kan je echt wel hardt rond gaan op de baan en vooraan mee rijden in de snelle groep.
als je niet goed genoeg kan rijden om met een 600 srad voorin mee te komen ja..
Dan moet een nieuwere snellere motor kopen.
ik ben de beperkende factor op het circuit en niet de motor.



@ thespitter Maar waarom meld jij je eigenlijk bij het srad topic als je het een ruk motor vindt?
Nou ik vind het eerlijk gezegd ook echt een schijtding. Die van mij is echt niet vooruit te trappen :N

En dat je zelf de beperkende factor bent is een beetje onzin natuurlijk. Ik heb ook meerdere rondes gereden op een 2006 CBR600rr en een GSX-R600 k7 en die waren beduidend sneller dan dat ouwe ding van mij. Ook de handeling en het aanremmen verliep moeiteloos vergeleken met mijn SRAD.

Ik begrijp best dat jij er zelf erg tevreden mee bent, maar als je inderdaad niet beter gewend bent is dat natuurlijk mooi meegenomen. Ik wilde zelf ook graag beginnen op een goedkoop ding, maar nu ik wat serieuzer aan de slag wil is het tijd voor een serieuze fiets. ;)

@Partypooper: Jammer dat ie al verkocht is, ik ben al een tijdje op zoek naar een goede K7 circuitfiets
 
WAT THE FCK..

Wat is er mis met de srad?
weet je hoeveel mensen alleen de achterkant zien van mijn srad op het circuit ook al hebben ze meer vermogen en een veel nieuwere motor.



Een srad 600 is echt niet langzaam in mijn ogen.
want met een srad 600 1;56 op assen rijden is niet echt langzaam.
Ik persoonlijk vindt een srad een leuke motor om mee op het circuit te rijden voor weinig.
De gasreactie is alleen niet alles bij mijn 750 maar daar wordt aan gewerkt.
met wat kleine aanpassingen kan je echt wel hardt rond gaan op de baan en vooraan mee rijden in de snelle groep.
als je niet goed genoeg kan rijden om met een 600 srad voorin mee te komen ja..
Dan moet een nieuwere snellere motor kopen.
ik ben de beperkende factor op het circuit en niet de motor.



@ thespitter Maar waarom meld jij je eigenlijk bij het srad topic als je het een ruk motor vindt?

Wat is er mis met de SRAD:
1. Stuurt te zwaar en is te zwaar
2. Je komt vermogen tekort.
3. De voorkant is net een breedbeeld televisie
4. Die achterkant is nog wel te doen.

Zo zijn er nog meer punten, maar die zal ik hier niet noemen. Het lijstje wordt te lang dan... Begrijp me niet verkeerd, het was een leuk beginnersfietsje, maar nu ik beter kan betalen wordt het uiteraard ook beter. De nieuwe 750 heb ik een keer bereden op Spa en dat stuurt dus duidelijk beter, lichter en reageert een stuk sneller. Kortom, die SRAD was misschien wel een foutje.

Mijn melding in het SRAD topic was wellicht ook een foute keuze. Mijn enthousiasme was me voor denk ik. Uiteindelijk kan ik niet snappen dat men zo'n "zwangere walvis" meeneemt naar een circuit...
 
Wat is er mis met de SRAD:
1. Stuurt te zwaar en is te zwaar
2. Je komt vermogen tekort.
3. De voorkant is net een breedbeeld televisie
4. Die achterkant is nog wel te doen.

Zo zijn er nog meer punten, maar die zal ik hier niet noemen. Het lijstje wordt te lang dan... Begrijp me niet verkeerd, het was een leuk beginnersfietsje, maar nu ik beter kan betalen wordt het uiteraard ook beter. De nieuwe 750 heb ik een keer bereden op Spa en dat stuurt dus duidelijk beter, lichter en reageert een stuk sneller. Kortom, die SRAD was misschien wel een foutje.

Mijn melding in het SRAD topic was wellicht ook een foute keuze. Mijn enthousiasme was me voor denk ik. Uiteindelijk kan ik niet snappen dat men zo'n "zwangere walvis" meeneemt naar een circuit...

omdat het zo leuk is om heel veel gasten achter je te laten met een zwangere walvis.
hopelijk zie ik je een x op een circuit dag.
dan kan je live zien hoe langzaam mijn srad is.
 
omdat het zo leuk is om heel veel gasten achter je te laten met een zwangere walvis.
hopelijk zie ik je een x op een circuit dag.
dan kan je live zien hoe langzaam mijn srad is.

Ik vond er in ieder geval weinig aan met zo'n zwangere walvis. Ik had het maximale er wel uitgehaald vond ik zelf, dus het wordt tijd voor wat anders. Zodat ik toch weer wat sneller rond kan met mijn nieuwere motor *D Echter, ik zal pas na de winter een nieuwer model aanschaffen. Nu heeft dat weinig zin meer...

Hoe langzaam jouw SRAD is? Dat hoef ik niet zonodig te zien, ik heb er toch zelf 1 gehad ;)
 
omdat het zo leuk is om heel veel gasten achter je te laten met een zwangere walvis.
hopelijk zie ik je een x op een circuit dag.
dan kan je live zien hoe langzaam mijn srad is.

LoL, circuitdagen... Zonde van je geld... Je betaalt toch belasting!
 
Ik vond er in ieder geval weinig aan met zo'n zwangere walvis. Ik had het maximale er wel uitgehaald vond ik zelf, dus het wordt tijd voor wat anders. Zodat ik toch weer wat sneller rond kan met mijn nieuwere motor *D Echter, ik zal pas na de winter een nieuwer model aanschaffen. Nu heeft dat weinig zin meer...

Hoe langzaam jouw SRAD is? Dat hoef ik niet zonodig te zien, ik heb er toch zelf 1 gehad ;)
wat voor tijden rijdt je dan met je srad?
 
Goede dag :W .

Ik zal me hier ook is voorstellen. Ik ben Martijn, ben 20 jaartjes jong en woon in Sliedrecht.
Ik heh hier al is gereageerd nadat gixxje-1000 hier vertelde en foto's had geplaatst van mijn crash.

Gelukkig heb ik inmiddels weer een andere motor :] . Ik ben nu te spotten met deze zx6r uit 2003( modelletje nieuwer als de vorige :) ).

full
 
LoL, circuitdagen... Zonde van je geld... Je betaalt toch belasting!

slip leuk als het mis gaat, rij je gelijk een heel gezin naar de klote.
je zal niet de eerste zijn.
ik zou me schuldig voelen.
hopelijk maak je het nooit mee maar je loopt wel een heel groot risico.
heel veel risico voor jezelf en andere nemen voor jou kick.
je moet het maar willen,ik ben er klaar mee.
dus elke euro die ik betaal op het circuit is goed besteed en het geeft zoveel meer voldoening.
 
Goede dag :W .

Ik zal me hier ook is voorstellen. Ik ben Martijn, ben 20 jaartjes jong en woon in Sliedrecht.
Ik heh hier al is gereageerd nadat gixxje-1000 hier vertelde en foto's had geplaatst van mijn crash.

Gelukkig heb ik inmiddels weer een andere motor :] . Ik ben nu te spotten met deze zx6r uit 2003( modelletje nieuwer als de vorige :) ).

[afbeelding]


welkom, mooie kawa.
mooi groen is wel een kawa.
 
brandongevallen.nl - de beste bron van informatie over brandongevallen.

Iemand enig idee wie de motorrijder is???? -O-

Die auto is gewoon doorgereden... :r
Geen idee gelukkig.... als je iemand op die manier verliest wordt je gek. Weer een hoop motorongevallen de laatste tijd. -O- Maar begrijp het commentaar van die griet onder het bericht niet. Ze wenst de mensen die hierdoor in het ziekenhuis zijn beland veel beterschap... :? Motorrijder dood, veroorzaker doorgereden.... hmmm wat klopt er hier niet :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan