Demo motor

Tja, ik zie ook wel eens filmpjes voorbij komen waarbij veel wordt getüterd in te dure auto's die veelal gehuurd zijn. En daar wordt niet bepaald zachtzinnig mee omgegaan. Blijft dus een gok, met weinig korting ;).
 
heb ervaring met zowel ex huur motor (GSX250R) als ex demo (huidige E-broh Bravo).
GSX (Gixxy) was een ex huur die na vijf jaar eruit ging voor het nieuwe model.
E-broh was een ex demo, waar o.a. op de laatste motorbeurs mee geshowd werd.
beide tot dusver zonder nare verrassingen met plezier gereden, maar toch blijft het oppassen wat je koopt.

voor een ex huur motor vind ik de genoemde motor uit OP een te hoog risico voor die prijs.
kan de verkoper onderhouds historie overleggen?
in dat geval kun je ook eventuele zaken die je zelf opvallen bij een proefrit verifiëren bij de documentatie.
bovendien moet je dan wel rekening houden met eventuele verborgen gebreken (huur hok word niet voor niets in de verkoop geknikkerd).
heeft ie geen papieren, of word er moeilijk gedaan bij navragen ernaar of vragen over de geschiedenis als huurmotor in het algemeen: loop dan weg.

bij een ex demo motor zou het nog wel waard kunnen zijn, maar die hebben zoals hier eerder opgemerkt toch veelal een véél lagere tellerstand.
 
Laatst bewerkt:
Ik merk bij het verkoop personeel bij mijn autogarage ook geen enkele affiniteit en gevoel bij de vele koekblikken in de showroom.
Ze lullen wel graag over zichzelf en motorfietsen.
Dat breekt zo lekker de donkere dagen.
Ik was enkele maanden geleden in voor een nieuwe auto maar kreeg het gesprek in diverse contactmomenten tijdens mijn bezoek niet die kant op.
Ben maar zelfstandig overal in gaan zitten tijdens de airco service aan mijn auto.
Kwamen nog af en toe langs en de tweede zin ging weer over motorfietsen. _O-
Verder kunnen ze met elke auto die ze willen naar huis.
Zitten zelf nooit zonder vervoer (quote).
Daar komt ook geen emotie bij dus. :N
 
Laatst bewerkt:
Tjah; Auto's en Emotie..

Afgezien van de mooie klassiekers / exclusieve modellen is er niet veel aan.
Je kan best als liefhebber beginnen, maar voor het grootste deel van de mensen zal het toch gewoon werk worden denk ik.
Een beetje grote motorfietsdealer verkoopt ook zo acht motorfietsen op een dag.
Dat gaat een beetje standaard worden.
Another day at the office.

Mijn motorfietsdealer had een evenement in de herfst en die was tegengevallen met maar vier stuks.
Dubbel saai.

Ik vroeg hoe het bevallen was.
Komen ze gelijk met een getal van de verkoop op zondag. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan