Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.

No Brains

MF veteraan
5 jan 2007
21.511
92
Vught (NB)
Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving

Deel 71 De lente voorbij volop zomer Het weer wordt weer beter dagen worden langer de koeien gaan weer in de wei motoren komen weer uit der winterslaap. De pakken gaan weer uit het vet de helmen worden ontdaan van het stof WE ZIJN DER WEER KLAAR VOOR KOM MAAR OP MET DAT GOEIE WEER


Welkom in het topic voor Den Bosch en de directe omgeving daarvan. Er wordt hier gezellig geouwehoerd en met mooi weer met regelmaat afgesproken op industrieterrein De Brand te 's-Hertogenbosch. Jong en oud is welkom en het maakt niet uit wat je rijdt dus schroom niet om een keer langs te komen als je een keer gezellig wilt ouwehoeren en van de motoren wilt genieten.



De rest volgt ooit nog een keertje :+ :+ :+
 
2de

Sorry da ik geen nieuw deel geopend heb maar laptop is gechrased en op me telefoon kreeg ik het niet voor elkaar :W
 
Goede avond mannen, is er nog nagedacht om de hangplek te verschuiven naar chauffeurs café "treurenburg" in den Bosch?
Ben er gisteren geweest, gezellige sfeer, goede basis voor een rit te starten. Iedere laatste zaterdag ( van april tot oktober ) een meeting met Amerikaanse auto's. Je kunt er een consumptie nuttigen tijdens het wachten / buurten.
Trekpleister voor motorrijders, oftewel veel te zien en te laten zien.
Kort om in mijn ogen een ideale locatie.

Graag jullie mening..
 
Laatst bewerkt:
Goede avond mannen, is er nog nagedacht om de hangplek te verschuiven naar chauffeurs café "treurenburg" in den Bosch?
Ben er gisteren geweest, gezellige sfeer, goede basis voor een rit te starten. Iedere laatste zaterdag ( van april tot oktober ) een meeting met Amerikaanse auto's.
Kort om in mijn ogen een ideale locatie.

Graag jullie mening..


Zal er wel een keertje komen
Maar ben een Brand ganger :Y :Y :Y
 
Het is maar een voorstel he, op de brand zitten de meeste te luisteren naar de krekels die aan de vijver liggen tijdens het wachten op andere rijders. ( spreek uit ervaring ) .
Bij treurenburg komen meerdere motorrijders, waardoor de kans dat je een rit mee kunt pikken mochten er geen mensen van het forum komen groot is. Ik weet natuurlijk niet of ze er ook tour ritten voor polo's houden he jos... :+ :+ _O-
 
Het is maar een voorstel he, op de brand zitten de meeste te luisteren naar de krekels die aan de vijver liggen tijdens het wachten op andere rijders. ( spreek uit ervaring ) .
Bij treurenburg komen meerdere motorrijders, waardoor de kans dat je een rit mee kunt pikken mochten er geen mensen van het forum komen groot is. Ik weet natuurlijk niet of ze er ook tour ritten voor polo's houden he jos... :+ :+ _O-


Er zijn tour ritten voor de polo :+ :+ :+ :+
 
Waar ergens zit da gebeure Ronald?

-edit- laat maar.. Ik ken dat wel ja.
Ik ga liever naar de brand, toch meer speel mogelijkheid voor mij
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik begrijp uit de reacties dat de meeste toch wel waarde hechten aan de brand. Voor mij is de brand nou niet echt de ideale ontmoetingsplaats, en is weinig of geen beschutting bij slecht weer, en de opkomst is echt broodmager. Het enige wat ik de laatste tijd op dit topic zie zijn woorden als " Morghu " en zwaaiende handjes. Verder hoor ik van mensen dat ze met regelmaat de brand bezoeken, maar niemand aantreffen. En als er al afgesproken word, is het maar de vraag of de mensen ook daadwerkelijk komen.
Daarom had ik besloten een voorstel te doen om de ontmoetingsplaats te verhuizen naar chauffeurscafe treurenburg. Puur om het feit dat je er een glas drinken kunt bestellen, en er vaak motorrijders aanleggen die samen een dijkrit aan het rijden zijn. Bovenop dat heb je vele uitvalswegen vanuit treurenburg. (A2 / a59 / dijkrit naar lith of naar heusden )
Helaas heeft dat geen vruchten af geworpen. Daarom heb ik besloten deze groep te verlaten, en een eigen topic te openen met als ontmoetingsplaats " treurenburg ".

Hierbij wil ik jullie dan ook bedanken voor de gezellige tijd, en nog veel plezier en veilige kilometers toewensen op en buiten de brand.
Dit weekend ga ik met wimmus achter de pc zitten om het topic tot leven te wekken.
Wellicht dat er toch mensen besluiten om zich ook bij topic treurenburg zich aan te melden, jullie zijn van harte welkom

:W :W :W
 
Beste mensen, ik begrijp uit de reacties dat de meeste toch wel waarde hechten aan de brand. Voor mij is de brand nou niet echt de ideale ontmoetingsplaats, en is weinig of geen beschutting bij slecht weer, en de opkomst is echt broodmager. Het enige wat ik de laatste tijd op dit topic zie zijn woorden als " Morghu " en zwaaiende handjes. Verder hoor ik van mensen dat ze met regelmaat de brand bezoeken, maar niemand aantreffen. En als er al afgesproken word, is het maar de vraag of de mensen ook daadwerkelijk komen.
Daarom had ik besloten een voorstel te doen om de ontmoetingsplaats te verhuizen naar chauffeurscafe treurenburg. Puur om het feit dat je er een glas drinken kunt bestellen, en er vaak motorrijders aanleggen die samen een dijkrit aan het rijden zijn. Bovenop dat heb je vele uitvalswegen vanuit treurenburg. (A2 / a59 / dijkrit naar lith of naar heusden )
Helaas heeft dat geen vruchten af geworpen. Daarom heb ik besloten deze groep te verlaten, en een eigen topic te openen met als ontmoetingsplaats " treurenburg ".

Hierbij wil ik jullie dan ook bedanken voor de gezellige tijd, en nog veel plezier en veilige kilometers toewensen op en buiten de brand.
Dit weekend ga ik met wimmus achter de pc zitten om het topic tot leven te wekken.
Wellicht dat er toch mensen besluiten om zich ook bij topic treurenburg zich aan te melden, jullie zijn van harte welkom

:W :W :W

:^ had het nie beter kennen verwoorden
 
Dit weekend ga ik met wimmus achter de pc zitten om het topic tot leven te wekken.
Wellicht dat er toch mensen besluiten om zich ook bij topic treurenburg zich aan te melden, jullie zijn van harte welkom

:W :W :W

Ik zal me daar dan ook eens aanmelden voor een ritje, dat is er ook niet van gekomen vorig jaar :]

Overigens wel jammer om een topic te splitsen, dat is dan ook weer niet nodig, zo druk is het al niet op MF ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal me daar dan ook eens aanmelden voor een ritje, dat is er ook niet van gekomen vorig jaar :]

Overigens wel jammer om een topic te splitsen, dat is dan ook weer niet nodig, zo druk is het al niet op MF ;)

De rede dat het niet druk op het topic de brand is heeft in mijn ogen te maken met de opkomst op de " hangplek ". Daar wil ik juist verandering in brengen door een locatie te kiezen waar men een drankje kan nuttigen op een terras en ondertussen genieten van de bolides. Het is een trekpleister voor motorrijders daar, dus meer mensen meer vreugd. Daar bovenop is,er iedere laatste zaterdag van de maand ( van april tot oktober ) een meeting van Amerikaanse auto's, dit maakt het geheel nog gezelliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan