Deventer en omstreken #3

navigatie heb je in de Eifel niet nodig, elke weg is mooi.
Gewoon de grote plaatsen op een papier op je tank plakken en knallen :]
 
Kan ook nog :P
Iemand van hier trouwens die ik tegen kwam op de Dijk? (die naar terwolde)

Edit: Toch vind ik de dijk niet heel lekker om flink door te rijden, te weinig waar je echt snel doorheen kan... lasnaden, korte bochtjes en gaten enzo -O-

probeer de dijk van lent naar nijmegen maar een keer.. ;)
toch vermaak ik me prima op 'onze' dijk. Misschien wel omdat ik een twin heb dat het kortere werk leuker maakt. :]
 
9 mei vertrek ik weer voor een lang weekend naar de Eifel! Hopen op een beetje goed en mooi weer en dat de bochten er weer fijn bij liggen... Heb er in ieder geval alweer veel zin in!
 
Inderdaad maar is een keer die dijk proberen! :) (ff ge-google mapped)
Ik pak nu wel is een stukje dijk omdat ik dagelijks Deventer-Apeldoorn rijd, en altijd maar via Twello rijden word op den duur ook saai :+

Maar goed om te weten dat je ook zo gewoon de Eifel in kan knallen :P dat is nog wel de moeite waard om is te doen samen met vriendin! :D

Btw, have fun Jelluh!
 
Laatst bewerkt:
probeer de dijk van lent naar nijmegen maar een keer.. ;)
toch vermaak ik me prima op 'onze' dijk. Misschien wel omdat ik een twin heb dat het kortere werk leuker maakt. :]

Ik kan mij ook perfect vermaken op de dijk, met een 4 cylinder! Tot afslag Heerde echter, daarna is het helaas niet meer zo interessant. Maar de dijken rondom Nijmegen zijn helemaal geweldig. Naar Millingen is het lekker rustig, maar die Waalbanddijk is super!

Enne have fun volgende week Jelle! Ik ga weekend van 25 mei weer naar Cochem. Wacht er ook al weer veel te lang op. :P
 
Ik kan mij ook perfect vermaken op de dijk, met een 4 cylinder! Tot afslag Heerde echter, daarna is het helaas niet meer zo interessant. Maar de dijken rondom Nijmegen zijn helemaal geweldig. Naar Millingen is het lekker rustig, maar die Waalbanddijk is super!

Enne have fun volgende week Jelle! Ik ga weekend van 25 mei weer naar Cochem. Wacht er ook al weer veel te lang op. :P

Oh in dat opzicht vermaak ik me er ook nog wel hoor :)
Afgelopen dagen er gereden op weg naar huis
En als je het een klein beetje kent kun je er ook wel flink veel te hard rijden :X O-)
(met wat opletten op zand, lasnaden en vreemde hobbels/gaten :+ )

Nijmegen dijken nog nooit gereden :(
Vriendin maar is mee die kant op sleuren :]

Iemand nog tips voor leuke weg van Apeldoorn naar Deventer (en/of vice versa?)
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor leuke weg van Apeldoorn naar Deventer (en/of vice versa?)

Waar in Apeldoorn moet je zijn? Werk zelf in Apeldoorn Noord en pak dan vaak wat binnendoorweggetjes bij Terwolde/Teuge richting A50 bij Vaassen en dan stukkie snelweg weer terug naar Apeldoorn of als ik nog tijd overheb heb binnendoor via Vaassen, BeemteBroekland enzo weer terugrichting Apeldoorn binnendoor. Zijn allemaal nog steeds geen heel spannende weggetjes maar in elk geval beter als standaard lange rechteweg langs Twello/Teuge.
 
Waar in Apeldoorn moet je zijn? Werk zelf in Apeldoorn Noord en pak dan vaak wat binnendoorweggetjes bij Terwolde/Teuge richting A50 bij Vaassen en dan stukkie snelweg weer terug naar Apeldoorn of als ik nog tijd overheb heb binnendoor via Vaassen, BeemteBroekland enzo weer terugrichting Apeldoorn binnendoor. Zijn allemaal nog steeds geen heel spannende weggetjes maar in elk geval beter als standaard lange rechteweg langs Twello/Teuge.

John F Kennedylaan, dicht bij AGOVV en de militaire kazerne.
Ik rijd nu meestal vanuit deventer over de wilhelmina brug, en dan gewoon dom de weg volgen :+
(eerste stoplicht in apeldoorn rechts af en dan weer dom rechtdoor, langs paul roesscher enzo) aka de standaard lange weg '(
(Afgelopen dagen nog ff bij deventer de dijk op gedraaid heen en terug lol)

Vraag me af welke binnendoor wegen het zijn die je noemt :O
Kan ik een keer achter je aan? :+
 
Laatst bewerkt:
John F Kennedylaan, dicht bij AGOVV en de militaire kazerne.
Ik rijd nu meestal vanuit deventer over de wilhelmina brug, en dan gewoon dom de weg volgen :+
(eerste stoplicht in apeldoorn rechts af en dan weer dom rechtdoor, langs paul roesscher enzo) aka de standaard lange weg '(
(Afgelopen dagen nog ff bij deventer de dijk op gedraaid heen en terug lol)

Vraag me af welke binnendoor wegen het zijn die je noemt :O
Kan ik een keer achter je aan? :+

Zelfde saaie weg die ik ook mag inderdaad. Ik ga alleen voor Roescher rechtaf richting Motozoom.
In principe kun je elke weg naar rechts wel een keer pakken tussen Deventer en Apeldoorn, je komt uiteindelijk meestal wel bij de A50/Apeldoorn Noord of Vaassen uit, anders kan je al beginnen met na de brug rechtsaf over de Worp en vervolgens dijk naar Terwolde. Dwars door Terwolde heen en de weg blijven volgen kom je vanzelf bij de A50 en als je nog verder doorrijd vervolgens in Vaassen.
Anders voor je Twello inrijd (vanaf Deventer) bij de rotonde rechtsaf naar Terwolde en daarna continu de weg blijven volgen en je komt ook weer bij de A50/Vaassen uit.
 
Dat zijn inderdaad wel goede opties, misschien maar is wat vaker zo'n weg pakken :P
Want die lange saaie weg altijd maar op en neer is ook niet wat.

Thank you :+
 
Dat zijn inderdaad wel goede opties, misschien maar is wat vaker zo'n weg pakken :P
Want die lange saaie weg altijd maar op en neer is ook niet wat.

Thank you :+

Het wordt nog steeds niet heel spannend ofzo maar er zit in elk geval af en toe nog een bochtje in en je kan er wel redelijk doorrijden meestal.
 
Als je op de terugweg nou eens bij Teuge de afslag neemt naar het vliegveld en die weg afrijdt dan krijg je ook een paar mooie bochtjes en kan je zo binnendoor terug slingeren naar twello of richting terwolde en dan het stukje dijk weer op...
 
Ja die heb ik vorige week keertje gedaan :)
Denk dat ik maar is wat vaker gewoon domweg af ga slaan en bekijk waar ik uit kom xD

Dank voor jullie tips! :+
 
Via Klarenbeek.

Van en naar werk (kruising europaweg/laan van Westenenk) rij ik langs de mac over de lange Amerikaweg tot het slootje bij kanaal zuid daar rechtsaf de kuipersdijk op, die afrijden tot je rechtsaf de poldersdijk op gaat, die volgen tot in Klarenbeek daar linksaf en doorrijden tot de rotonde, daar kiezen tussen rechtdoor door het bos of rechtsaf. Beide gevallen kom je terecht de Deventerweg die je linksaf kunt nemen. Als je die blijft doorrijden kom je uit in Wilp en uiteindelijke op de Worp.

Je kunt vanaf de Deventerweg ook rechtsaf de Marsstraat over. (Halverwege afgesloten voor voertuigen met 4 wielen, dus motoren mogen daar wel) Maar die weg is vaak zanderig, of er ligt grind of er rijd een partij fietsers waar je niet goed van wordt.

mvg

db
 
Laatst bewerkt:
Euuh, Ja, het stuk bij asiel kuypershoek. (altijd leuk om de auto's op de snelweg bij te houden voorbij te zien gaan.)

db
 
Als je op de terugweg nou eens bij Teuge de afslag neemt naar het vliegveld en die weg afrijdt dan krijg je ook een paar mooie bochtjes en kan je zo binnendoor terug slingeren naar twello of richting terwolde en dan het stukje dijk weer op...

heb daar bijna met motor en al in het water gelegen, zijn toch best wel haakse bochtjes!

maar dat is hetzelfde als dat ik eer gisteren bijna van de postbank afdonderde .. grind ... en een beetje overmoed denk ik :z })
 
Laatst bewerkt:
lol :+
Ja het is altijd blijven opletten :)

Thezappa, moet ff kijken of wij kunnen...ligt er aan of we oppas hebben of niet. (tot nu toe nog niet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan