Dim en grootlicht

Koen1962

MF veteraan
1 jan 2012
2.190
0
Hoorn
Ik ging vanmiddag op weg met de Honda VF1000.
Het dimlicht die deed het kon ik zien in de ramen van de buren,
Na een tijdje gereden te hebben stond ik in Hoorn achter een auto en zag dat ik alleen nog stadslicht had.
Grootlichtschakelaar doet het wel op het dashboard maar de dim/grootlicht niet.
Thuis alles gechekct zelf een andere unit van een zelfde motor erin gezet, ook die alleen stadslicht.
Alle zekeringen zijn heel wat kan dit zijn?
 
amerikaanse importmotor? Startknop even loshalen, als deze niet ingedrukt is dan verbind ie 2 contacten die ervoor zorgen dat je koplamp brand. Normaal gesproken gaat dan bij het starten je lamp uit, en zodra je de knop loslaat weer aan...

Contacten schoonmaken en hij doet t weer..
 
Laatst bewerkt:
amerikaanse importmotor? Startknop even loshalen, als deze niet ingedrukt is dan verbind ie 2 contacten die ervoor zorgen dat je koplamp brand. Normaal gesproken gaat dan bij het starten je lamp uit, en zodra je de knop loslaat weer aan...

Dit is een Honda VF 1000 f uit 1985
Ik zal deze even uit elkaar plukken en kijken wat er loos is
 
amerikaanse importmotor? Startknop even loshalen, als deze niet ingedrukt is dan verbind ie 2 contacten die ervoor zorgen dat je koplamp brand. Normaal gesproken gaat dan bij het starten je lamp uit, en zodra je de knop loslaat weer aan...

Contacten schoonmaken en hij doet t weer..
:^ Vaak voorkomende kwaal bij de VF's, meestal is ff wat WD40 oid in de schakelaar spuiten voldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan