Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Zit al tijden te overwegen om ook zo'n ding op mijn ST1100 te zetten. Werken ze ook bij appende scholieren met noise-canceling earbuds?
Ik had een ST1100 met ABS en daar kreeg ik de Stebel niet op en heb toen een andere hoorn gekozen.
Als je geen ABS hebt, heb je ruimte in je kuip aan de rechterzijde (omdat daar dan geen ABS modulator zit).
 
Voor iedereen die naar die kolossale plassen naast en onder uitgehangen jas, broek e.d. kijkt: binnenkort stappen we weer met extra natgemaakte shirts en shawls op de motor. Dan kan het zomaar >30 graden zijn.
Dan zien we de SSS* rijders weer. :] 8-)

* Top zomerse outfit: sandalen/slippers; shorts, singletje
 
En koud was het zeker vanochtend..

Gisteren letterlijk tussen de buiendoor scheen de zon.
Dan zie je voor je een strak blauwe lucht én nog rij je in de regenB|
 
  • Haha
Waarderingen: Tuh
4 graden vanochtend, word inderdaad tijd dat het eens wat warmer gaat worden. Blijf maar wisselen met handschoenen zo ;(
 
Ik had gisteravond met mijn all season handschoenen de handvatverwarming op de hoogste stand....

Was rond de 3 graden.

En regenpak ook alleen maar aan gehad.
 
Nu is het eindelijk wat langer licht 's avonds, is het nog steeds koud. En weinig verbetering zichtbaar, hier in BE weer onder de 10°C volgende week 🥶

Schermafbeelding 2024-04-18 073812.png
 
piep niet zo. Vorige week was het heerlijk weer en volgende week wordt het ook prima weer.

Screenshot_20240418_133505_Samsung Internet.jpg


Screenshot_20240418_133532_Samsung Internet.jpg


De droogste maand per jaar is nu bijna in heel het land op schema op natter te worden dan de naatste maand van het jaar normaal is?

En dit staat natuurlijk niet op zichzelf, 2023 was een recordjaar en 2024 is nu op schema om dat record te breken. Het is gewoon echt ongekend slecht weer.

Het was vorige week inderdaad heerlijk weer.
De enige week van 2024 tot nu toe waar je dat van kan zeggen.
 
Bekijk bijlage 1997331

Bekijk bijlage 1997332

De droogste maand per jaar is nu bijna in heel het land op schema op natter te worden dan de naatste maand van het jaar normaal is?

En dit staat natuurlijk niet op zichzelf, 2023 was een recordjaar en 2024 is nu op schema om dat record te breken. Het is gewoon echt ongekend slecht weer.

Het was vorige week inderdaad heerlijk weer.
De enige week van 2024 tot nu toe waar je dat van kan zeggen.
Ik zit nog steeds met de schade van de droogste zomer.......
 
Bij mij in de tuin is het net goed.
Maar ik woon dan ook op een stuuwwal uit de eerste ijstijd.....
+- 3m boven NAP.
Ja oke, maar dan zit je redelijk uitzonderlijk.

Kijk bijvoorbeeld in de bossen in het zuiden, daar kan op zommige plekken letterlijk met een kano van A naar B komen. En daar hebben ze dan nog minder regen gehad dan in het westen.

Ook de weilanden zijn overal echt zijk en zijknat.
 
Ja oke, maar dan zit je redelijk uitzonderlijk.

Kijk bijvoorbeeld in de bossen in het zuiden, daar kan op zommige plekken letterlijk met een kano van A naar B komen. En daar hebben ze dan nog minder regen gehad dan in het westen.

Ook de weilanden zijn overal echt zijk en zijknat.
3 meter boven nap is niet uitzonderlijk toch? Ik zit blijkbaar 18 meter boven zeeniveau.
 
Heb dit jaar gereden in textiel en all season handschoenen.
Heb besloten dat het volgende koude periode met andere kleding en handschoenen gaat. Af en toe best koud gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan