Ecu flash/powercommander

^DMP

MF'er
11 nov 2022
85
26
Tilburg
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een gixxer 750 uit 2006 met wat leuke modificaties. Zo heeft hij een quikshifter, een akra demper waarbij de cat er tussen uit is. De vorige eigenaar vertelde dat er een K&N luchtfilter in zit. Ook ga de vorige eigenaar aan dat de ecu niet geflashed is en ook geen powercommander in zit. Als je deze bovenstaande modificaties aanbrengt op de fiets moet dan ook niet de ecu geflashed worden?? Of iets van een powercommander worden geïnstalleerd?
 
@gprnick verkocht ze een tijdje...
Yes daar heb ik er nog een paar van liggen.
CNC gefreesd uit hoogwaardig aluminium. Er zit ook schroefdraad in om de toeter alsnog te kunnen monteren.

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent.
 

Bijlagen

  • IMG-20210610-WA0036.jpg
    IMG-20210610-WA0036.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG-20210610-WA0038.jpg
    IMG-20210610-WA0038.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 0
  • IMG-20210610-WA0037.jpg
    IMG-20210610-WA0037.jpg
    74,2 KB · Weergaven: 0
  • IMG-20210610-WA0039.jpg
    IMG-20210610-WA0039.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 0
Hoegee is ook een goede Suzuki-tuner (niet echt in de buurt: Afferden); ik heb mijn oude GSXR daar meerdere malen laten tunen.

BTW:
Ik vraag me af of je bij ‘oude’ GSXR-en überhaupt de ECU kunt flashen. Volgens mij kun je met een Yoshi-box - beperkt - enkele parameters aanpassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Hoegee is ook een goede Suzuki-tuner (niet echt in de buurt: Afferden); ik heb mijn oude GSXR daar meerdere malen laten tunen.

BTW:
Ik vraag me af of je bij ‘oude’ GSXR-en überhaupt de ECU kunt flashen. Volgens mij kun je met een Yoshi-box - beperkt - enkele parameters aanpassen.
Dat was het een yoshi box bij hoegee de mijne laten doen .
Maar dat kan nippon bikes ook.
Ze prepareren ook circuit motoren,ook tuning.
Maar een 2002 en 2006 zou weer geavanceerder kunnen zijn.
Is ook weer 2 modellen later.
Bij mijn triumph daytona 675 2006 is zeker het één en ander aan te passen.
 
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een gixxer 750 uit 2006 met wat leuke modificaties. Zo heeft hij een quikshifter, een akra demper waarbij de cat er tussen uit is. De vorige eigenaar vertelde dat er een K&N luchtfilter in zit. Ook ga de vorige eigenaar aan dat de ecu niet geflashed is en ook geen powercommander in zit. Als je deze bovenstaande modificaties aanbrengt op de fiets moet dan ook niet de ecu geflashed worden?? Of iets van een powercommander worden geïnstalleerd?


De suzuki kan gewoon in zijn eigen ECU afgesteld worden. een versnelling shifter kan dan op zich zelf bestaand optie zijn zonder dure powercomander.

Even googlen en je ziet verschillende optie,s
 
Terug
Bovenaan Onderaan