Boys,
Het gaat om een gsx-r 750 k6/7.
Onder het rijden alle spanning weg... hoofdzekering gesprongen.
Na meten bleek de spanningsregelaar kapot te zijn.
Na een andere spanningsregelaar gemonteerd te hebben kregen we weer spanning en alles bleek te werken.
Alleen gooit hij hem wel rond maar start niet. Tevens bewegen de kleppen niet bij het inschakelen van het contact (ze staan open) en de brandstofpomp draait niet.
Op het display staat "check".
De standaard en killswitch en koppeling staan in de juiste stand voor het starten...
Is nu de ecu kapot of kan het nog iets anders zijn.
Er is ook het alarm afgehaald waar 3 draden op een loze connector zaten aangesloten, zouden die er ook iets mee te maken kunnen hebben?
Het gaat om een gsx-r 750 k6/7.
Onder het rijden alle spanning weg... hoofdzekering gesprongen.
Na meten bleek de spanningsregelaar kapot te zijn.
Na een andere spanningsregelaar gemonteerd te hebben kregen we weer spanning en alles bleek te werken.
Alleen gooit hij hem wel rond maar start niet. Tevens bewegen de kleppen niet bij het inschakelen van het contact (ze staan open) en de brandstofpomp draait niet.
Op het display staat "check".
De standaard en killswitch en koppeling staan in de juiste stand voor het starten...
Is nu de ecu kapot of kan het nog iets anders zijn.
Er is ook het alarm afgehaald waar 3 draden op een loze connector zaten aangesloten, zouden die er ook iets mee te maken kunnen hebben?