Ervaring mat zwarte uitlaat van Leovince "one"

cvanh147

MF'er
30 aug 2005
88
16
Nieuwegein
Wie heeft er ervaring met de mat zwarte leovince one?
Ik vindt deze erg mooi,maar ben bang dat een evt beschadiging extreem gaat opvallen.
Dit omdat de uitlaat zwart gecoat is.

alvast bedankt voor de informatie.
 
Wie heeft er ervaring met de mat zwarte leovince one?
Ik vindt deze erg mooi,maar ben bang dat een evt beschadiging extreem gaat opvallen.
Dit omdat de uitlaat zwart gecoat is.

alvast bedankt voor de informatie.

Denk dat het wel meevalt. Mijn TL1000S heeft af fabriek ook zwarte pijpen. Valt qua beschadigen reuze mee. En anders, even schuren, zwarte hitte bestendige lak, en klaar. Kun je er weer 10 jaar tegen!

Marc
 
Je mag toch wel aannemen dat ze de uitlaat niet met action matzwart hebben gespoten...

Wat betreft beschadigingen op mat zwart in het algemeen: die zie je gewoon heel gauweerder dan bij glanzende lak.
het gaat "glimmen" en krassen zie je ook goed.

Aan de andere kant, niets wat een busje zwarte duplicolor supertherm niet kan herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Je mag toch wel aannemen dat ze de uitlaat niet met action matzwart hebben gespoten...
De lak kan idd wel wat hebben.
Wat betreft beschadigingen op mat zwart in het algemeen: die zie je gewoon heel gauweerder dan bij glanzende lak.
het gaat "glimmen" en krassen zie je ook goed.

Aan de andere kant, niets wat een busje zwarte duplicolor supertherm niet kan herstellen.
:^
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden of zoiets.
 
Mat-zwart is besmettelijk. Je ziet vuil en stof snel.

Ik verkoop uitlaten voor oa Nightrod Special, die zijn mat-zwart gepoedercoat/poepergecoat, afin, er zit een laag poedercoat op, mat zwart:')

En die is hard en slijtvast :Y Daar komt niet zomaar een krasje in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan