Ervaring Outlaw racing

HerrJohann

MF'er
30 jun 2013
224
3
Zaandam
Goedemiddag iedereen,

Ik heb onlangs nummerplaten besteld bij outlawracing voor m'n oldschool superbike waar ik mee bezig ben.

het betreft deze platen
http://www.outlawracing.nl/zeronine-factory-series-nummerplaten-cr125-93-94-cr250-92-94

Ik kreeg een mailtje van de week dat mn stickers in productie zijn, waarop ik antwoorde of ik de platen los thuis kreeg en dat ik ze er dan zelf op moest plakken of iets dergelijks, uiteraard geen probleem maar gewoon om te weten.

toen kreeg ik het antwoord terug dat het enkel de stickers bedroeg. voor 42 euro.... maar goed, ik terug gemailt en dit waren de in mijn ogen zwakke antwoorden.

Beste Siske,

Dit vind ik toch wel heel erg vreemd. als je de advertentie leest van jullie staat er bij dat het ook om het plastic gaat.

er staat zelfs dit "Alle Zeronine nummerplaten worden op maat gemaakt voor het originele plastic wat op de motor zat toen deze nieuw is geleverd. Aftermarket plastic kan iets afwijken qua vorm.""

Daar maak ik dus helemaal niet uit op dat dit alleen om de stickers gaat.
Ik hoop dat dit een foutje van jullie kant is.



waarop ik dit terugkreeg

Hoi Johan,

Alle Zeronine nummerplaten worden op maat gemaakt voor het originele plastic wat op de motor zat toen deze nieuw is geleverd. Aftermarket plastic kan iets afwijken qua vorm.
Hier wordt niet gezegd dat het om het plastic gaat. Hier wordt juist duidelijk gemaakt dat de stickers altijd passen op origineel plastic, maar mocht iemand nieuw plastic voor zijn of haar motor hebben gekocht wat niet origineel is dan kan het zijn dat de vorm van de stickers afwijkt van de vorm van het niet originele plastic.

Mvg.

Siske Benedictus
Outlaw Racing


er staat zelfs in hun leveringsvoorwaarden dat als het product anders is dan anders op de afbeelding is afgebeeld dan staat dat er bij.

of vinden jullie het duidelijk zat aan de hand van de advertentie dat het om stickers gaat, terwijl er nummerplaten staat?

gr Johan
 
Het staat er inderdaad. Zou ook wel in de tekst mogen staan ergens.
 
Laatst bewerkt:
Kan duidelijker, maar het staat er toch echt...

Ik zou als ik hun was wel de tekst aanpassen, daar gaan meer mensen mee de fout in.
 
Laatst bewerkt:
ja maar er staat ook dat hij op je voornummerplaat wordt geprint. nee de sticker zou dan alleen geprint worden.

vind dit wel een heeeeel verleidende tekst.
 
Ik lees het gewoon zoals het is?

Er staat dat het op maat gemaakt wordt VOOR het originele plastic...? Begrijp de verwarring niet.
 
Ik vind het op de site duidelijk genoeg staan.
Sta er zelfs beetje van te kijken dat je wat anders had verwacht, zeker als je de prijs er in meeneemt? Is toch ook algemeen bekend dat als je nummers besteld voor een crosser dat je dan stickers krijgt en niet het plastic?? Dat is altijd los van elkaar.
 
ja maar er staat ook dat hij op je voornummerplaat wordt geprint. nee de sticker zou dan alleen geprint worden.

vind dit wel een heeeeel verleidende tekst.

Het staat er inderdaad niet handig,..
Uit de context moet je dan halen dat ze hiermee een sticker bedoelen..

Dus je hebt zeker een punt dat het verwarrend is... maar eerlijk gezegt zou dat mij alleen maar triggeren om het beter te lezen, en dan zie je dat het daadwerkelijk wel om een sticker set gaat.
 
"Race nummer geprint op voornummerbord, rechter en linker zijnummerplaat"

Ze zeggen dat het geprint word op een plaat en bord en pas later bij de vinkjes staat er dat het een stickerset betreft.

Dus nee die verkooppagina is onduidelijk, misleidend.

Als er zou staan dat er een Stickerset speciaal geprint zou worden die zou moeten passen op de OEM platen, dan is het een ander verhaal.

"Alle Zeronine nummerplaten worden op maat gemaakt voor het originele plastic wat op de motor zat toen deze nieuw is geleverd. Aftermarket plastic kan iets afwijken qua vorm."

Ook dit wijst er op alsof ze nieuwe platen gaan maken.


Totdat je dat vinkje leest waar staat :
" Deze stickerset wordt speciaal voor je geprint. "
 
Laatst bewerkt:
"Alle Zeronine nummerplaten worden op maat gemaakt voor het originele plastic wat op de motor zat toen deze nieuw is geleverd. Aftermarket plastic kan iets afwijken qua vorm."

Je zou het kunnen lezen als disclaimer dat hun aftermarket platen iets kunnen afwijken.

Je kan het ook lezen dat het iets is voor op het oude plastic.

Verwarrend.... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik lees: worden op maat gemaakt VOOR het originele plastic. Er staat niet worden OP het originele plastic gemaakt. Het mag duidelijker, maar het staat er correct.
 
Snap de verwarring maar feitelijk staat er wel dat het VOOR het originele plastic is.
Maar als de tekst onduidelijk is, misschien makkelijk om van te voren even te vragen in plaats van achteraf.
 
Je moet inderdaad wel heel goed lezen om te snappen dat het om enkel de stickers gaat. Ik begrijp "nummerplaten" als plastic onderdelen, niet als stickers.
 
Vind het ook misleidend, er had moeten staan: "Nummerplaat stickerset"

voor een dergelijke simpele stickerset vind ik 42 euro redelijk aan de hoge kant. Maar schijnt wel redelijk normaal te zijn.
 
Laatst bewerkt:
'Ben ik nou gek? Ervaring Outlaw racing' > 'Ervaring Outlaw racing'
 
ja wat plastic lijkt mij niet zo duur, maar ik heb dan ook geen ervaring met mx spul.

aangezien stickers 50 cent per nummer zijn bij motorhuis de doelen, vond ik 42 euro een mooie prijs voor wat plastic
Ja voor flutnummertjes die niet op maat geprint worden en niet van mx kwaliteit zijn ;)
Voor €42,- kan je er geen plastic bij verwachten. :?

MX stickers zijn nou eenmaal 'duur' voor goede kwaliteit. Wat betreft Outlaw heb ik niks dan positieve ervaring, mailt altijd netjes als het langer duurt. En vrijwel altijd nu besteld morgen verzonden :Y En zo niet krijg je een mailtje.
 
volgens hun voorwaarden mag je de spullen binnen 7 dagen, zonder reden van opgaaf retourneren.
zie hun website. Dus als je 42 euro te veel vindt voor een sticker, stuur je het toch gewoon terug.



"Retourneren

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze diensten. Mocht u niet tevreden zijn met uw aankopen kunt u deze binnen 7 dagen retourneren (zonder opgaaf van reden) in orginele ongeopende verpakking voor een omruiling of kunt u uw aankoopbedrag terugkrijgen."
 
Ik vind het op de site duidelijk genoeg staan.
Sta er zelfs beetje van te kijken dat je wat anders had verwacht, zeker als je de prijs er in meeneemt? Is toch ook algemeen bekend dat als je nummers besteld voor een crosser dat je dan stickers krijgt en niet het plastic?? Dat is altijd los van elkaar.


idd :Y
Volkomen mee eens.
Outlaw is gewoon een goede shop, Snelle service en (meestal) ook snelle levering, Heb dr al meerdere spullen gekocht en altijd goed/netjes geholpen.

Ze hadden het misschien in dit geval wel ergens bij kunnen zetten zo in de zin van. Deze stickers worden naar wens gedrukt ofzo iets dergelijks dan is het meteen duidelijk dat het om stickers gaat, Maar de meeste vatten dit wel al zo op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan