Foto topic van Tomcat_

Er zitten wel Beteren remmen op
Schermafbeelding_R100_brembo.png
 
Hee het span van @slijptol op de foto.
Ik blijf het een mooi ding vinden, hij is er nu een ander blok aan het er in knutselen.

Heb je nog een foto van de naaf besturing, die hebben ze met zijn 3e in ontworpen en gemaakt.
@kwastert en nog iemand, maar daar heb ik het span nog niet van gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Hee het span van @slijptol op de foto.
Ik blijf het een mooi ding vinden, hij is er nu een ander blok aan het er in knutselen.

Heb je nog een foto van de naaf besturing, die hebben ze met zijn 3e in ontworpen en gemaakt.
@kwastert en nog iemand, maar daar heb ik het span nog niet van gezien.
Zie bovenstaande foto's, dat is wat ik er van heb. Nog even een stukje uitgeknipt:
2738)
20220911_152051_crop.jpg

Ik vond het erg leuk om deze eens in het echt te zien.
Sowieso trok deze veel bekijks.
Wat voor blok wordt er nu in geknutseld?
Is dat ergens hier te volgen?
 
  • Leuk
Waarderingen: wj63
Hier is info te vinden over de bouw van het span van @slijptol .

Mooi op zijn wielen

En hier is info te vinden van het span van @kwastert

Kwastert aan de TRX 850!

Screenshot_20231222_094732_Gallery.jpg


Sorry jongens, maar jullie hebben alle 2 een prachtig span.

Zijn toch mooie mensen die zijspan rijders, vroeger in mijn jongere jaren zaten er ook een aantal bij MTC Holland, mooie tijd was dat.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je het geduld ervoor hebt @Tomcat_ maar model van je eigen motor staat leuk op de schoorsteen mantel :)
≥ Tamiya Suzuki new Katana 750, nieuw — Modelbouw | Auto's en Voertuigen — Marktplaats
Zijn mooie bouwdozen van Tamiya. Bedankt voor het doorgeven. Ik kende de klapkat van de Tamiya reclame, maar wist niet dat die ook "in het echt" geleverd waren tot zo'n 20 jaar geleden.
Ik heb er nog een liggen van een "gewone" ED2 Katana en zo'n model heb ik ook nog in een wat deplorabele toestand van vroeger. De ene zou ik eens af moeten bouwen, en de andere restaureren......maar ja, ik hou me eigenlijk liever met "echte" motoren bezig. Tsja, en geduld, daar zeg je zowat. Zojuist weer aan de carbs van de GSX 750 F bezig geweest. De Stationair sproeiers eruit gehaald, dat puntige ding, met veertje, klein metalen ringetje en o-ringetje. Dat was wel weer een friemelen genoeg.

Dan was er behalve het span van Slijptol nog een ander merkwaardig voertuig wat de aandacht trok. Een 3-wieler, dus dat mag wel op MF toch?
Zeker met een Moto Guzzi blok. Wat ik er van vind? Geen idee eigenlijk, eh bijzonder. Zou ik wel eens een rondje willen proberen.
2739)
20220911_152607.jpg


2740)
20220911_152625.jpg


2741)
IMG_0758.JPG


2742)
IMG_0760.JPG


2743)
IMG_0762.JPG


Veel bekijks ook met zo'n ding.
2744)
IMG_0763.JPG


2745)
IMG_0764.JPG


2746)
IMG_0765.JPG
 
2752)
IMG_0766.JPG

En dan denk ik bij iets dergelijks, kan dan nou nog wel echt rijden. Maar welzeker, dat kon zeker echt rijden.

2753)
IMG_0767.JPG


2754)
IMG_0769.JPG


Onderstaande motor en bijbehorende meneer kom je bij elk treffen tegen:
2755)
IMG_0770.JPG


2756)
IMG_0772.JPG


2757)
IMG_0778.JPG


Dit waren de laatste foto's van Schoonhoven.
De volgende post van mij wordt een volgend evenement.
 
Terug
Bovenaan Onderaan