Foto topic van Tomcat_

Nou zo'n diehard ben ik zeker niet. Ik ben helemaal geen held in de regen. Maar het is voor mij maar een betrekkelijk klein stukkie (ca 50km) rijden.
En het is een geweldig evenement.
Maar dat was natuurlijk niet de echte enige reden. Dat was vorig jaar. Toen was het ook al van de slechte weer. En het zou toen geleidelijk beter worden. Ik heb de hele dag op buienradar zitten kijken, de lucht bestudeerd. Maar toen uiteindelijk niet gegaan. En daar dus spijt van gehad, zeker een week sacherijnig van geweest. Dat zou me nu niet weer gebeuren............
Kortom ik had besloten me niet door een beetje regen te laten tegenhouden. Wat kan er gebeuren? Ik kon hooguit nat worden. En dan kon ik altijd nog voortijdig naar huis gaan. Dus regenpak aan. En naar Woerden. De heenweg was bijna droog. Tot Woerden zeg maar. Maar prima te doen.
Ik heb het prima naar m'n zin gehad ondanks de regen. Wel was het wat nat een blubberig.....

Direct na het parkeren deze mooie MV vastgelegd.
2758)
20230923_110712.jpg


Daarna staan te praten met gelijkgestemde zielen onder het zeiltje van een kraampje.
2759)
20230923_112701.jpg


Nadat het ergste was af gevallen konden we gewoon een rondje gaan fotograferen.
2760)
20230923_113129.jpg


2761)
20230923_113137.jpg
 
Wat een waterballet... Ik ben de regen zo zat... Wel rustig fotograferen zo. Iedereen zat natuurlijk te schuilen onder de tentjes. _O- Hopelijk wordt het dit jaar mooi weer. Ze hebben het in ieder geval 2 weken naar voren geschoven. Is dit jaar op zaterdag 14 september.
 
Terug
Bovenaan Onderaan