Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM

Pff, werd er in het verleden, bij de 'echte' MFMM, ook neit continu gewheelied bij de McDonalds voorlangs bij Amersfoort? Volgens mij is daar zelfs een onschuldig iemand van zijn fiets af gereden, voor het hele Wie Rijdt/B&B tijdperk. Goede oude tijd!

Excessen zijn er altijd. B&B deed dit constant, het bloed onder de nagels vandaan halen. Toen heb ik ooit een verhaal gehoord dat B&B werd bedreigd door een grote motorclub en ineens waren ze verdwenen. Maarja, verhalen neem ik altijd met een korreltje zout.
 
Waarom al dat overdreven roze en paars :r
Moet het zo 'in your face' overduidelijk zijn dat je een vrouw op een motor bent?

Een paar roze / paarse accenten zou ook volstaan..

Zelf zou ik daar ook niet eens voor kiezen en gewoon lekker normaal zwart, wit, rood of blauw kiezen o.i.d.
Maar ja, dat is mijn mening O-)
Dat snap ik nou ook nooit al dat roze..Bijna iedere vrouw die ik ken heeft een roze telefoon, of allerlei andere roze troep om d'r heen. Dan kan ik ook wel mijn SV lichtblauw maken. Maar geef mij maar gewoon alles zwart, geen hesjes of andere felle kleurtjes voor me. :Y
 
Hoi kabouter puntmuts.
Wanneer kommen jou foto's online?
Zullen best wel weer mooie exemplaren bijzitten. En waar ga je ze plaatsen?
Noodgedwongen verhuisd van MF naar FB/WR.
Ik ben nog bezig daar foto's te posten, ze staan bij het mega meeting event van wie rijdt.
Ik gebruik daar de schuilnaam Vishari Beduk.

Ik zoek de fotograaf doe op de rotonde zat, ik zou graag mn foto zien (if any ;) )
Dat was ik, zie FB/WR dus.

full
 
Oe bijna zondag de 20ste.... Mijn dochter en ik hebben al zin in ons Veenendaalse hamburgertje hoor!
 
Dit zijn enge meiden op motoren met roof helmen met ingekorte achterbruggen :+

De verlengde mannen ( enkele ) kunnen alvast niet rijden _O- })
Godsamme, wat een mongolen heb je toch ook...


Die hebben echt niks op motoren te zoeken, begrijpen gewoon niet waar voor het bedoeld is. :N
 
Ik ken iemand die naar die meeting is geweest en zijn smartphone ramhouder en akrapovic zijn gejat... fijn volk dat wie rijdt hoor.
 
Ik ken iemand die naar die meeting is geweest en zijn smartphone ramhouder en akrapovic zijn gejat... fijn volk dat wie rijdt hoor.

Ik ken iemand die niet naar de meeting is geweest en zijn smartphone ramhouder en akrapovic zijn gejat... fijn volk dat niet wie rijdt hoor.




_O- :W :W :W
 
Ik denk dat ik er om twaalf uur ben. Het wordt mooi weer dus ik denk dat ik er een shake bij pak. In het kader van doe 's gek 😎
 
Laatst bewerkt:
_O- Dat geloer naar elkaars schaamranden, dat is net zo "volwassen" als het gedrag van de gemiddelde poser op de megameet _O-

Ik heb ook schaamranden, maar ik schaam me er niet voor.
:^ geen schaamranden betekent toch voornamelijk dat iemand zijn motor niet recht kan houden? Rechtuitrijden blijft een kunst natuurlijk.

:+
 
Nee hoo daar ga ik niet in mee.... Schaamranden zijn schaamranden, zéker op een sportfiets.
 
Nee hoo daar ga ik niet in mee.... Schaamranden zijn schaamranden, zéker op een sportfiets.

Daarom heb ik in 2012 besloten om mijn Supersport in te ruilen voor een tourfiets met een recht stuur. En het stomme is dat mijn schaamranden nu op mijn tourfiets met recht stuur, een stuk kleiner zijn geworden dan destijds op mijn sportfiets. Blijf erbij dat velen gewoon niet overweg kunnen met een sportfiets. Maar men kan wel posen als de beste :z
 
Daarom heb ik in 2012 besloten om mijn Supersport in te ruilen voor een tourfiets met een recht stuur. En het stomme is dat mijn schaamranden nu op mijn tourfiets met recht stuur, een stuk kleiner zijn geworden dan destijds op mijn sportfiets. Blijf erbij dat velen gewoon niet overweg kunnen met een sportfiets. Maar men kan wel posen als de beste :z

Dat is een feit ja; ik herinner me een ritje door de eifel waar ik op mijn Africa Twin (oud model) mee ging met wat sportfietsen en ik reed voorop en zei "ik ga vandaag niet harder als 100" en iedereen reageerde teleurgesteld. Tot we in het korte bochtenwerk terecht kwamen en juist die sportfietsen (r1's bijvoorbeeld) het niet konden bijhouden.... Jaaaa bijtrekken op de rechte stukken ja! Lachje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan