Geholpen na ongeluk, hoe is het nu met de betrokkenen?

MotorMenneke

MF'er
7 mrt 2005
76
0
Den Bosch
Afgelopen maandag reed ik met mijn motor op de A2 bij Den Bosch. Plotseling zag ik in de vangrail een motor liggen met daarnaast de 2 berijders. Enkele seconden daarvoor was een auto tegen de achterkant van die motor gereden waardoor deze ten val is gekomen.
Uiteraard ben ik meteen gestopt en heb hulp aan deze mensen geboden en de ambulance/politie gebeld.
Aangezien ze met ongeveer 100 km/u ten val zijn gekomen waren ze toch wel wat gehavend. De man had veel last van zijn been en zijn vrouw had ook wat problemen (was me niet echt duidelijk wat er precies was)
Toen de politie en ambulances na ongeveer 15 minuten zijn gearriveerd ben ik weer vertrokken, ik stond toch alleen maar in de weg.

Ik zou heel erg graag willen weten hoe het met deze mensen is afgelopen en hoe ze er nu aan toe zijn. Heeft iemand enig idee hoe ik aan informatie kan komen over hoe het verder is afgelopen?
 
klpd bellen maar ga er maar niet vanuit dat die je privegegevens zullen geven.

iig wel super dat je gestopt bent!
 
ik zou de politie den Bosch even bellen, die weten het wel. Hulde voor de hulp en het niet onnodig blijven hangen toen het niet meer nodig was :) :}
 
Ik neem aan dat je als getuige jouw adres Hebt achtergelaten. gewoon KLPD bellen en er naar vRagen. Zij kunnen zien dat jij er ook bij bent geweest.
Als ze je naam niet hebben, alsnog doorgeven, kan van cruciaal belang zijn tegenwoordig.
(heb zelf laatst een klein akkefietje gehad waarbij een getuige was, zonder die man had ik naar mijn gelijk en geld kunnen fluiten0
GROETEN
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan