Gooi en Vechtstreek *40* | G&VUTHC is Back!

Wie wil Jaapie de eerste beuk verkopen?

  • Ikke :D

    Stemmen: 6 26,1%
  • Michel krijgt de eer :Y

    Stemmen: 17 73,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
5 VWO he? Is mijn oude schooltje, ben er laatst nog geweest voor de informatie middag voor 5VWO'ers. Ken je mw verharen/wolf/cramer?

Ah, waarin gaf jij de "les" dan :P? Ja verharen heb ik geen les van. Wolf en Cramer wel :+

Natuurkunde toets verknalt. was fokking anders dan het huiswerk |(
edit, dit is me 7de jaar daaro.
 
Laatst bewerkt:
Ah, waarin gaf jij de "les" dan :P? Ja verharen heb ik geen les van. Wolf en Cramer wel :+

Natuurkunde toets verknalt. was fokking anders dan het huiswerk |(
edit, dit is me 7de jaar daaro.
Rechtsgeleerdheid :P

Doe mevrouw Wolf en Cramer maar de groeten van Stanley *O* Weten wel wie je bedoelt 8-)

Als dit je zevende jaar is, dan moet je mijn motor vast wel eens zien staan daar.
 
Ik ben altijd vrij ;)

Maareuh.. we kunnen het ook combineren Mich.. jij een poffert op z'n broodmolen, dan schop ik em in z'n zak met knikkers.. *O*

Kunnen we beter omdraaien dan, jij schopt hem eerst in zijn zak met knikkers...want daarna kan ik tenminste bij zijn broodmolen :Y :+
 
Wat een agressie tegen Jaapie allemaal zeg :/




:N
 
Rechtsgeleerdheid :P

Doe mevrouw Wolf en Cramer maar de groeten van Stanley *O* Weten wel wie je bedoelt 8-)
Snappen ze het niet dan moet je er ff bij vertellen dat het het ventje is die met een brommertje 350 keer geflitst is :')
 
Laatst bewerkt:
Rechtsgeleerdheid :P

Doe mevrouw Wolf en Cramer maar de groeten van Stanley *O* Weten wel wie je bedoelt 8-)

Als dit je zevende jaar is, dan moet je mijn motor vast wel eens zien staan daar.
Jij rijd dus op een rood/witte thundercatt? :9 en mocht je motor niet meer voor de school neerzetten maar in de fietsenstalling? Dan ken ik je nog van gezicht _O- heb je dus wel zien lopen :9
 
Laatst bewerkt:
zoekt nog 1x alle merken,prijzen en stijlen af voor een nieuwe helm :9. Alleen ga ik nu chinees halen en dan werken :W

mijne staat daar nu ook, tussen de schakels, die er vandaag niet waren -O-
 
Laatst bewerkt:
Lekker rel topic zo. :') _O-

Hoe krijg je het voor elkaar om met een bromfiets 250 x geflitst te worden :? :') Allemaal 1 km/h te hard zekers. :+
 
Middag Gooi!! :W
Gister middag naar een Fazer '98 wezen kijken in Nuenen, bij eindhoven.
Zag er leuk uit, km.stand 23.000.
De remschijven klopten echt niet bij de stand, ketting was helemaal hard geworden, tandwielen waren er ook bijna aan. Er is met het kenteken gerommeld, zat scheef en reflector was verwijderd. Knipperlichten achter zaten verkeerd op de kuip gemonteerd. Niet volgens de wettelijke nomen.
Hier en daar wat scheurtjes. Achter remschijf... was erg op, leek wel alsof er met de motor gestunt was...
Helaas, maar ik heb hem echt laten staan -O-

balen Els.. ook heel vervelend voor je dat Renee deze prachtige 2003 fazer (13.200km) bij Molenaar voor je neus weggekaapt heeft:
(ik begrijp tenminste dat je inmiddels zoekt naar een 600 ipv een 1000?)

full


Bij RuiterBosch motoren in de Bilt staat een rode fazer 2002... misschien is dat wat voor je? 4700 euro.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat Jaapie zichzelf vanmiddag bij de lokale boksschool heeft aangemeld :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan