Gooische Hooligans Deel 43. Coonie vist weer achter het net!

Plas jij wel eens in het water?

  • ja

    Stemmen: 3 11,5%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • enkel in het zwembad

    Stemmen: 2 7,7%
  • laten we de geraniums van coonie doodpissen :')

    Stemmen: 21 80,8%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijken exact dezelfde plaatjes als ik in de zxr had. Daarbij scheelde het pas in vermogen boven de 8000 touren. Onderin met sprint gaat nagenoeg gelijk op. Misschien dat het bij jouw 600 wel een groter verschil is onderin.

@Bjorn; welkom!
@De nachtridders ;) verhalen klinken goed. Volgend jaar rijd ik met jullie mee. Uiteindelijk waren we maar met z'n 2-en op het feest. De 3e heeft zaterdag middag afgebeld. Al met al ook een gezellige avond gehad ondanks de 5 afzeggen B|
Zal bij mij wel wat eerder zijn denk ik, mijn vermogen zit tussen de 4 en de 6K
Ik denk dat ik eigenlijk overal wel meer vermogen heb, maar dat het echte verschil boven de 6K zal zitten.
 
Ik was maar via de snelweg naar huis gereden, even vol toeren beuken stukje van 10km. Had wel even genoeg gehad :P In hilversum moest ik weer opletten dat ik niet te hard reed. Het ding trekt echt geweldig op nu. Maar rijd nu maximaal 120 :N Dus van de week even een voortandwieltje 15 bestellen dan kan ik met minder toeren weer 120 rijden :Y Maar ik denk niet dat ik een tandwiel 16 terug zet. Had ook niet verwacht dat het zoveel in snelheid zou schelen, reed toen 150-160 met tandwieltje 16 en nu maar 110-120 met tandwieltje 14. Dan zou ik straks hopelijk weer 130-140 kunnen op max toeren. En dus weer 120 voor het rode gebied :+ (die ik niet zie want me toerenteller is nog steeds stuk :') )

To Do list van de week
- herkansing natuurkunde dossiertoets omdat ik hoger wil halen dan een 6 |(
- herkansing nederlands beschouwing B|
- kettingpons terug brengen *O*
- tandwiel bestellen :P
- versnellingsbakolie vervangen
- remsensortje van de voetrem vervangen
 
Zoooooow, lekker even de nwe bandjes ingereden. Helaas viel me weekendje weg wel daardoor weg maar ben blij dat ik eindelijk me nwe bandjes eronder heb. Lekker stukkie naar CPZ wezen toeren. Mooi weer daar. Kop verbrand dus wat wil je nog meer. Hoop mensen zien schuiven weer maar dat is niet anders.
 
:Y Vorig jaar met 25 KW gereden, en wil nou toch wel heel graag weten hoe hij op volvermogen rijdt.
Dus is daar dit een mooie kans voor denk ik dan.

Gaat dat je eerste rit worden dan op volvermogen of rij je er ook al op je motor heen zodat je al beetje gewend bent???
 
Zoooooow, lekker even de nwe bandjes ingereden. Helaas viel me weekendje weg wel daardoor weg maar ben blij dat ik eindelijk me nwe bandjes eronder heb. Lekker stukkie naar CPZ wezen toeren. Mooi weer daar. Kop verbrand dus wat wil je nog meer. Hoop mensen zien schuiven weer maar dat is niet anders.
Altijd vervelend -O-


Gaat dat je eerste rit worden dan op volvermogen of rij je er ook al op je motor heen zodat je al beetje gewend bent???
Als ik daarheen rij, rij ik daar onverzekerd en zonder rijbweijs heen. en dat risico wil ik niet nemen.
Ik huur hier bij de pomp een aanhanger, dus het zal inderdaad echt even wennen zijn daar op de baan.
 
Zal bij mij wel wat eerder zijn denk ik, mijn vermogen zit tussen de 4 en de 6K
Ik denk dat ik eigenlijk overal wel meer vermogen heb, maar dat het echte verschil boven de 6K zal zitten.
Dat gaat leuk worden op CPZ voor je :Y




@ Ernst: feesie met 2 man :?


:+
 
Altijd vervelend -O-Als ik daarheen rij, rij ik daar onverzekerd en zonder rijbweijs heen. en dat risico wil ik niet nemen.
Ik huur hier bij de pomp een aanhanger, dus het zal inderdaad echt even wennen zijn daar op de baan.

helemaal gelijk!!!! wel jammer maar je doet nog een keer groep 1 dacht ik dus kan je toch ff rustig wennen in het begin.
 
Dat gaat leuk worden op CPZ voor je :Y
:+
Vorige keer met 25KW vond ik al helemaal geweldig.


helemaal gelijk!!!! wel jammer maar je doet nog een keer groep 1 dacht ik dus kan je toch ff rustig wennen in het begin.
Ik heb toch weer voor groep 1 gekozen inderdaad omdat ik de motor op vol vermogen nog niet gewend ben. Misschien gaat het heel goed en kan ik misschien nog even kijken of ze me kunnen overplaatsen naar groep 2.
 
Dat gaat leuk worden op CPZ voor je :Y




@ Ernst: feesie met 2 man :?


:+
Ja wat ik eerder al gepost had, de afsluiting voor dit schoolseizoen waar oorspronkelijk 7 man zouden komen. Gister dus ik en degene die het georganiseerd had. Erg jammer van de rest want ik had juist aangegeven dat ik liever een andere datum wou zodat ik met de nachtrit mee kon gaan. toen kreeg ik direct 6 man over me heen dat ik dat maar moest laten zitten want voor 7 man een datum prikken is (schijnbaar) heel moeilijk. Iedereen vind zichzelf kennelijk tamelijk belangrijk/druk. Vervelende is dus dat degene die juist van te voren aangaf dat het hem (ik dus) het slechts uitkomt de enige is die verschijnt.
 
Nààf! *O*


@foto's en filmpjes *O*
@vaderdagplaksels: goed gedaan mini's! *O* *D :}


Sowej, toch nog 1 uurtje geslapen net :X
Nu maar heel ff uitwaaien buiten...
 
Uiteindelijk toch meegegaan en bij Amerongen op de groep gewacht, was echt enorm leuk!!!

MZN en Coonie bedankt voor de toeristische terugweg!! (MZN moest er met recht overheen) en vond de vroege ochtendzon en stille weg zo lekker dat ik nog (bewust) een extra rondje gedaan heb.


Graag gedaan ;)
 
Avond Gooi!!! :W *O*
Blij dat iedereen een leuke nachtrit heeft gehad en vooral dat iedereen weer heel terug is! *D

Geen vaderdag vandaag want paps zit in het buitenland :+

Even posen met mijn vaderdag kado...in de slaapkamer dacht ik huh een zwarte beker :?
Maar zie hier het effect met warme koffie/thee *D

[afbeelding]

*O*

Wat een ontzettend leuk cadeau zeg! :}

Ik heb maar besloten dit jaar geen 2e tweewieler te kopen.....iets met een huisje :+


Verhuizen of verbouwen? :)
 
Louise heeft trouwens op de kinderopvang een schoenendoos geverfd en daarin ingekleurd uitgeknipt gereedschap erin gedaan. Met bob de bouwer bovenop en de tekst: papa's hobby kist: GE-WEL-DIG :}

@Jego: 25kw af? *D

Leuk cadeau *O*
Alleen jammer dat paps eigenlijk helemaal geen bob de bouwer is :+ ;)

Wel een hele gave beker zeg *O*

@ Achilleos Zag net bij je Vimeo een leuk oldscool filmpje :}

@ Jego Dus als je per ring er een gat bijmaakt van dezelfde groote...
...dan heb je 50 Kw :? :+

@ Xtra Waar ben je nou aan het kijken wat er geknutseld is :? :P


:P

Ik heb jou anders de hele weg in mijn spiegel gezien, dus dan vond je het geen probleem....toch?

;)

Beviel goed hoor :Y :P
Alleen kroop mijn all wheater jas omhoog met die snelheid en tja...
...dat was best fris :')

Owja, natuurlijk nog even vertellen wat ik voor papadag heb gekregen :Y

Een bonnenboek *O*
Nee, niet zo een :')
Eentje waar allemaal klusjes op staan die Larissa gaat doen,
of waar ze mij mee gaat helpen *D

@ Doodoog Kan/ moet ik je nou feliciteren of niet? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan