Gooische Hooligans deel vierenveertig

Weg met die foto, één is zat!

  • Ik ben met stupid

    Stemmen: 3 13,0%
  • inderdaad :W

    Stemmen: 7 30,4%
  • ach, laat maar staan....

    Stemmen: 13 56,5%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga top gear van gister BBC kijken. Eerste aflevering van seizoen 13 waarin de stig zijn 'identiteit' onthuld. Inmiddels hebben al wel 10 man tegen me gezegt dat het Schumacher is B| Had al wel op youtube filmpje van de Ferrari FXX gezien. 1.10.7 over het circuit :}

[edit]Gelijk maar even van de on top gelegenheid gebruik maken O-)[/edit]

*O* *O* *O* Avondritje a.s. donderdag *O* *O* *O*
  1. E®nst
  2. Oh!
  3. Xtra
  4. Dark_Falcon
  5. Michiel85 (ovb)

Waar en wanneer?
19.30 Nieuwegein, het tank station. (Total?)
full


Wie gaat er nog meer mee stukje dijk rijden? :]

lekdijk(1).jpg
 
Laatst bewerkt:
Deeltje veertig, mooie leeftijd :W

Happily : Nice bike
Tosie : Ik kom wel foto's maken, klinkt een beetje als twee dagen OBMS, been there done that. Ik sla over.
Loesje : Succes met de onderhandelingen.
Stefan : Welkom terug. Waar ben je geweest?
Robert : Welkom in het Gooi, wellicht eind van het seizoen nog een weekend Eifel.
Xtra : Gewoon ouderwets met de hand maaien, past goed bij het fietsverhaal })
Coonie : Klein ochtend humeurtje gehad?
Alex : Nu al een bandje opgereden? Wat wordt de nieuwe?
Jantah : Onderhandelen over de prjs kan wel lang gaan duren schat ik in.....400. 25. 390. 70. 350. 75. 350. 100. 350. 350 deal
Michiel : Hoop voor je dat het kraantjes of leidingen zijn......mooi verhaal.


*O* lekker rustig avondje, nu lekker een wijntje met TT :W

Bandje zelf niet opgereden nee.... was al aardig op achter, dus ff snel zelfde besteld voor weinig...seizoen ff mee doen volgend jaar nieuwe bandjes ... weet alleen nog niet welke....
Eerst dit set verder afrijden en dan weer zien....(bridgestone bt-014 btw ligt er nu om)
 
Nààf! :W

Net thuis, met de brommert heen en weder naar Huizen *O*
Kwam ik nou JeGo tegen? :?
 
Hoogste tijd om naar bed te gaan voor deze meneer :Z Relatief rustig dagje gehad op werk, is ook wel eens lekker :Y


Wordt morgen een dagje naast de telefoon zitten; iets met slagetjes/kraantjes of wat dan ook en waarschijnlijk een "ongeduldige" makelaar :P


Truste :W
 
Laatst bewerkt:
ik kom denk ik wel :9 Alloewel als ik teveel benzine gebruik kan ik niet meer karten :X

*gaat morgen langs vanheerdt om even een tandwieltje te bestellen :P
 
Laatst bewerkt:
Miss ga ik donderdag ook wel ff mee.
Moet toch de nieuwe camsteun ff testen :9
 
Goedemorgen allen.

Ik had graag met jullie mee gereden donderdag maar moet werken. Ga binnenkort zeker mee. Altijd gezellig een paar nieuwe mensen ontmoeten.
 
Mogguh :W
Nààf! :W

Net thuis, met de brommert heen en weder naar Huizen *O*
Kwam ik nou JeGo tegen? :?
:Y Heb even 2 a 3 km gereden, Moest even kijken of hij nog reed omdat ze misschien bij het begrenzen niet alleen die plaatjes erin hadden gedaan, maar misschien ook wat carburateur instellingen hadden veranderd.
En ik heb geen zin om daar om Zandvoort te staan met een motor die boven de 4 duizend toeren geen vermogen meer heeft.

Maar alles lijkt nog gewoon te werken, dus verder ga ik het wel zien volgende week.
 
Beginnen ze weer:

http://tweakers.net/nieuws/60847/me...eiten-voor-uitbreiding-thuiskopieheffing.html

Ik denk... ok... het is hun brood enzovoorts... het is een bullshit regeling natuurlijk (hoe kan je nou zeggen dat downloaden illegaal is terwijl je een thuiskopieheffing betaald op mp3 spelers? Dan is het toch niet meer illegaal?).

Anyhow... ik denk... wat voor lijst is dit dan? Wie wil mijn geld hebben.... komt er toch een grote lijst van C,D en E artiesten voorbij :')

Oke.. de eerste ken ik dan nog wel.... en omdat hij succesvol is heeft hij er misschien nog een beetje recht op (mensen kopen minder snel een CD van Armin van Buren als hij te downloaden is, zou kunnen (het kan ook andersom zijn))... maar de rest?

En daar moet ik dan extra heffing over betalen? :')

http://www.petities.nl/petitie/invoering_thuiskopieheffing_mp3spelers_en_dvdrecorders/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan