Groningen,Drenthe & Australie-deel 28 Been there done that

Status
Niet open voor verdere reacties.
Makkie. Ff een garagekrik eronder en 5 minuutjes sleutelen. Wil je wel helpen, heb krik en doppen :)
 
Makkie. Ff een garagekrik eronder en 5 minuutjes sleutelen. Wil je wel helpen, heb krik en doppen :)
:^ Zo heb ik het bij mijn VTR ook gedaan, een krik met een blokje hout eronder werkt prima (mijn tailriser bestond trouwens gewoon uit een aluminium plaatje, maar toch).
 
Laat je even weten als je een reactie hebt?

Thx


[
Het volgende was de reactie:

Geachte mevr Siebring,

Naar aanleiding van uw e mail; De ANWB zal vrijdag de boekingen bevestigen. Helaas is het evenement overboekt en zullen we genookzaakt zijn een aantal mensen te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groet

Cees de Rooij

TRIUMPH MOTORCYCLES b.v.


Dussss B| als m'n frindjes van cert nie gaan, dan gaat kaatje dus ook nie :N


:W <-- MiniKa vertrekt zo om verder te werken op de motorbeurs in Zwolle, indien je vandaag of zondag heen gaat effe komen zwaaien @ the DIBO stand he *D
 
:^ Zo heb ik het bij mijn VTR ook gedaan, een krik met een blokje hout eronder werkt prima (mijn tailriser bestond trouwens gewoon uit een aluminium plaatje, maar toch).

Zoiets kun je ook doen:
full


ff sleepkabel door het subframe en aan een balk hangen 8-)
Overigens staat die chemobox daar alleen voor de remklauw, niet dat het hele zootje daarop leunt ofzo O-)
 
Bedankt jongens! Op MDI zag ik ze staan voor 70e! en op racing-bikes kon ik ze niet vinden.!
 
[
Het volgende was de reactie:

Geachte mevr Siebring,

Naar aanleiding van uw e mail; De ANWB zal vrijdag de boekingen bevestigen. Helaas is het evenement overboekt en zullen we genookzaakt zijn een aantal mensen te moeten teleurstellen.

Met vriendelijke groet

Cees de Rooij

TRIUMPH MOTORCYCLES b.v.


Dussss B| als m'n frindjes van cert nie gaan, dan gaat kaatje dus ook nie :N


:W <-- MiniKa vertrekt zo om verder te werken op de motorbeurs in Zwolle, indien je vandaag of zondag heen gaat effe komen zwaaien @ the DIBO stand he *D

Ik kreeg hem ook B|

Ik weet nog niet of ik naar Zwolle ga, maar als ik ga kom ik even langs ;)
 
vandaag een nieuwe helm gekocht op het werk

271


mijn andere helm moet namelijk gerepareerd worden (nadat ik vanochtend een duif met +/- 120 km/h net niet optijd kon ontwijken)

greets
 
Laatst bewerkt:
mijn andere helm moet namelijk gerepareerd worden (nadat ik vanochtend een duif met +/- 120 km/h net niet optijd kon ontwijken)


hoop voor jou dat je je vizier dicht had :X


ben net trug van avondje ijsspeedway @roelof thijs bokaal....
was weer :}

SV-Wim gespot :)
(en hoe....hij kwam voor mij zitten, zonder dat ie het zelf in de gaten had) _O-

die (foute)muts kan echt niet hoor wim *lol*
 
Ik kreeg hem ook B|

Ik weet nog niet of ik naar Zwolle ga, maar als ik ga kom ik even langs ;)

:W

:Z nog erger: kreeg een telefoontje van een telefoniste van de ANWB gisteren ... met het nieuws dat ik toch wel heeeel erg veel geluk had, want er was een uitvaller en dus mocht ik meedoen, maarrr het nadeeltje was dat de speed triple niet meer beschikbaar was, maar ik mocht dan wel op de tiger... :r Dusss hier werd ik niet zo vrolijk van, want IK met mijn 1.61 lengte krijg dan echt m'n pootjes nie op de grond! :N
Maar heb mevrouw de telefoniste aangegeven dat ik nog wel even contact heb met de organisatie.. (er zijn iets van +/- 480 afvallers, NIET normaal!!!)

Zo vandaag ff daggie kantoor en morgen weer op naar de beurs *D daar was t gisteren wel weer gezellig *O*
 
:N ga zometeen toertje doen (pre-meet) met de mensen van het MF-weekend :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan