Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
de bike staat helaas niet in Groningen dus ik heb hem eigenlijk alleen in het weekend. Ik woon op Kamers en ik kan nergens voor een klein bedrag de motor stallen in Groningen.

Ik zoek ook nog samen met 2 anderen een garagebox ofzo die wij zounden kunnen huren zodat ik de bike hier heb.

Weet iemand toevallig zo iets?
 
de bike staat helaas niet in Groningen dus ik heb hem eigenlijk alleen in het weekend. Ik woon op Kamers en ik kan nergens voor een klein bedrag de motor stallen in Groningen.

Ik zoek ook nog samen met 2 anderen een garagebox ofzo die wij zounden kunnen huren zodat ik de bike hier heb.

Weet iemand toevallig zo iets?

Heb zelf een garagebox in Oranjebuurt,
deel hem nu nog met iemand anders maar die wil binnenkort weg.
met z'n 4en is misschien een beetje veel maar kijken wat de opties zijn.. :9
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf een garagebox in Oranjebuurt,
deel hem nu nog met iemand anders maar die wil binnenkort weg.
met z'n 4en is misschien een beetje veel maar kijken wat de opties zijn.. :9

Oranje Buurt is HEEEEELL dichtbij waar ik woon! PM voor eer info? :)
Anyway in ieder geval allemaal heel veel dank voor het warme welkom!
 
full


Heerlijk daar in Harz! BRAAAAAAP! XT600E the king
 
Braaaaaap! Zal mijn fzr de komende tijd nog wel niet gaan doen, m'n hele vliegwiel bout is opgevreten! Overal gruis
 
Dat ziet er niet mooi uit Martijn

Spie ook versleten zo te zien

Als je mazzel hebt dan is het een kwestie van een nieuwe spie en een nieuwe bout (of zie ik dat deze afgebroken is ?)
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er niet mooi uit Martijn

Spie ook versleten zo te zien

Als je mazzel hebt dan is het een kwestie van een nieuwe spie en een nieuwe bout (of zie ik dat deze afgebroken is ?)


de bout is ook afgebroken. ( ik kan de nieuwe bout er nu circa 3 rondjes in draaien, dit lijkt mij niet voldoende)
 
de bout is ook afgebroken. ( ik kan de nieuwe bout er nu circa 3 rondjes in draaien, dit lijkt mij niet voldoende)

O dat is zwaar klote om op te lossen

Ik zelf heb daar geen goede ervaring mee

Je zou er een heel klein gaatje in kunnen boren

En met een linkse tap het afgebroken stuk er uit kunnen draaien

Bij mij is door onvoorzichtigheid een keer de linkse tap afgebroken en dan ben je nog wel even zoet ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook met een afgebroken bout. Deze zit in de dynamodeksel. Gaat om een bevestigingsbout van de deksel van de Kawasaki.

Heb er nog niet naar gekeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan