Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kV7glZ5.jpg


Nieuwe aanwinsten, stukje lekkerder dan dikke leren laarzen :)
 
Ook alvast al ingereden :) wat is onze provincie toch mooi.

Toch vraag ik me af; betalen ze in gemeente oldambt ook wegenbelasting? Ik zou dat namelijk weigeren met zulke baggerwegen, volgensmij ligt daar nog geen vierkante meter asfalt wat nog heel is... (exclusief de A7 dan)
 
Ff met de beemer naar t werk vandaag, ding rijdt heerlijk.


Al mocht die wekker ook wel iets later af gaan vanmorgen :/
 
Hallo mensen, en welkom nieuwe mensen.

Kleine update, als de 2 maand zijn afgelopen krijg ik mijn rijbewijs gewoon weer, afgelopen maandag zitting gehad.
De boete van €700 word omgezet naar 32 uur werkstraf (4 daagjes) en moet een cursus doen van €1074 totaal....
Al met al, rooitje betalen en 4 dagen onbetaald beunen.

Het valt dus allemaal mee, of er dit seizoen nog weer een motor komt weet ik niet, ga op korte termijn ook verhuizen. Volgend jaar ben ik er 100% weer bij :-)

Ik kan wel zeggen dat ik van dit alles geleerd heb....... Beter in de spiegels kijken en niet stoppen voor een paar lampjes :-)
 
Hallo mensen, en welkom nieuwe mensen.

Kleine update, als de 2 maand zijn afgelopen krijg ik mijn rijbewijs gewoon weer, afgelopen maandag zitting gehad.
De boete van €700 word omgezet naar 32 uur werkstraf (4 daagjes) en moet een cursus doen van €1074 totaal....
Al met al, rooitje betalen en 4 dagen onbetaald beunen.

Het valt dus allemaal mee, of er dit seizoen nog weer een motor komt weet ik niet, ga op korte termijn ook verhuizen. Volgend jaar ben ik er 100% weer bij :-)

Ik kan wel zeggen dat ik van dit alles geleerd heb....... Beter in de spiegels kijken en niet stoppen voor een paar lampjes :-)

Mischien gewoon een tomos 50cc'er kopen? Dan heb je in iedergeval geen last meer van cursussen :+
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand een spiegel kwijt? Hier in het hoge noorden (Abelstok, wehe den hoorn) zag ik een spiegel in de berm liggen, dit was absoluut geen autospiegel :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan