gs 1000 project

ja, mijlpaaltje het blok hangt er weer in. is gelijk een heel ander gezicht.
full

nog even een foto met tank en buddy om het totaal beeld te zien.
full

ben reeds begonnen met het elektra, pfffffff wat een nachtmerrie. wat mij op viel dat er twee spanningsregelaars op zitten. weet iemand waarom ze dat gedaan hebben?
 
idd zijn de klauwen (in mijn ogen ) nèt even teveel van het goede rode, en als tip......laat je vorkpoten een 2-4 cm door je kroonplaat heen zakken, dan krijgt de motor een véél agressievere stand, en dat verdient deze beauty!
 
En nu ik nog even zit te kijken.....de koplamp zou flink kunnen zakken, maar ook meer richting de vork moeten, je kunt de `oren`inkorten of laten doen , wordt `ie nóg mooier van!
 
Thx voor de feedback, wat de koplamp betreft zag ik ook dat die lager moet. Reeds gisterenavond, nacht gedaan. Met de voorpoten ga zeker proberen. Zal de foto met de aanpassingen wel plaatsen
 
voor de mensen die zich afvragen hoe het verder gaat. uitlaat aangepakt en er weer onder gemonteerd. Nu nog de demper (peashooter of cone), zit nog wel teknoeien met de bocht, wordt waarschijnlijk een flex stuk.
full

tevens met de carburateurs begonnen. krijg deze week de revisie setjes binnen. helaas kon ik de voorpoten niet laten zakken, stuur zit in de weg.
full

full
 
Als je naar de volgende tekening kijkt en een bus van 40-50mm (stuk pijp o.i.d.) die nèt over nr13 glijdt en je dan vervolgens nr 14 terugplaatst .......dan is je vork 40-50mm korter, héél misschien je bovenste veer inkorten, maar dat heb ik toen niet gedaan omdat de veren toch al slapper waren dus gewoon met geweld erin draaien (zonder te slopen natuurlijk O-) )

En dat is nog veeeeeeel mooier dan je vorkpoten doorsteken 8-)

full



Dus 14 (veer) van 13 afhalen, stukje buis/pijp/bus ertussen en 14 weer terug, klaar!
 
Vergeet helemaal te zeggen dat je schitterende vorderingen hebt gemaakt, mega snel ben je......(jaloezie modus aan/uit)
 
ja een GN400 suzuki, staat nogal omhoog (chopperstyle) origineel.
maar de vork word er mooi wat stugger van en hij zakt ook een eind. (was bij mij echt nodig)
 
denk je bijna klaar te zijn, vandaag olie er op benzine er in en starten die hap. en ja het leeft heel even dan, blijk de tank lek te zijn. wat een but zooi. kan ik de tank gelukkig terug sturen en laten maken. dit is zoals de gs er nu bij staat. dus het gaat even duren voor dat ik weer verder kan. tevens een lekkage bij het oliefilter.
full

nou dat wordt dus weer op nieuw in de lak zetten.
 
Gaat er zoveel olie in een gs :+

staan heel wat busjes......

maar hij word echt gaaf :}

Je kunt nooit genoeg olie hebben. Gelukkig gingen niet allemaal in de gs. Ik vervang na elke winterstop de olie in de motoren. Ben alleen niet zo opruimerig haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan