gs 1000 project

Ik heb er net 1 verkocht voor 15 euro na een jaar lang leuren dus nee, erg bijzonder zijn ze blijkbaar niet. De brug van de TS is overigens zwart gecoat, normaal zijn ze kaal alu.
 
het schiet lekker op, voorwiel gereed.
full


gisteren het zitje binnen gekregen. frame zover aangepast.
full


zit te denken om in de frame pijpen knipperlichten te maken,
full
 
nog maar eens een foto, de bike staat weer op de wielen. nog wat kleine aanpassingen en we gaan starten met het blok. foto van het blok zo als het er nu uitziet volgen.
full
 
Ik had 3 van die gsx1100 bruggen, 2 ervan verkocht aan xs650 clublid. ze schijnen daar ook goed in te passen.

vervolgens kom ik erachter dat in diegene die ik zelf gehouden had een scheur zat, toen heb ik er weer 1 van Suzuha overgenomen....

dus zeg niet dat er geen handel in die bruggen zit _O-

Maar zwart gespoten ziet het er ook goed uit :9 , mooi project.

stilzwijgende volgmodus staat al tijdje aan :Y
 
en we gaan stug door, basis van het spuitwerk ook gereed. moet nog afgewerkt worden met een witte bies, aflakken en uitpoetsen.
full
 
weer een foto. zitje ook klaar niet helemaal perfect, maar het moet maar even.
striping zit er op. nu nog even knoeien met het achterlicht.
full
 
daar zijn we weer, zoals belooft een paar foto's van het blok. erg veel uurtje schoonmaak werk.
full

full


alle kappen verwijderd en zover mogelijk weer toonbaar gemaakt, diverse schroefdraden opnieuw op getapt.blok zelf kreeg ik niet meer mooi gepolijst, dus zwart gespoten dit in combinatie met de alu kappen ziet er ook wel fraai uit, zit nog te wachten op de nieuwe rvs bouten, als alles goed gaat hangt het blok er dit weekend weer in
full

full
 
1 micro achterlichtje in elke framebuis zeg ik.

En direct als pinker gebruiken.
 
Prachtig topic dit, je gaat zo lekker snel!

Je kunt ook de zijkanten van de koelribben van alleen de kop bijvoorbeeld even schuren, vind ik persoonlijk altijd wel chic staan, maar da`s een kwestie van smaak natuurlijk. Als achterlicht heb je tegenwoordig ook minder opvallende ledstrips waardoor de lijn van de motor mooi blijft, mooi aan de onderrand van je zitje, zitten zelfs rem en knippers in.
 
Nee koppeling niet na gekeken. Ga er eigenlijk van uit dat die goed is. Maar wat stel je voor, los halen en kijken op er nog genoeg voering op zit? Alle hulp en adviezen zijn welkom. Graag zelf.
 
Nee koppeling niet na gekeken. Ga er eigenlijk van uit dat die goed is. Maar wat stel je voor, los halen en kijken op er nog genoeg voering op zit? Alle hulp en adviezen zijn welkom. Graag zelf.

Ik zou hem idd loshalen, hadden wij ook gedaan en alle platen waren gebroken...moet je voorstellen wat er gebeurt als je hem had laten zitten!
Wij hebben er nu een gelaste en versterkte koppeling in om het ratelen tegen te gaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan