Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Dat Engels ding heeft mij meer dan 6000 gekost dit jaar incl aanschaf en onderhoud ....
Aiiiiiii aiiiiii pittig prijzig jaartje voor je geweest dus al moet ik niets schrijven over aanschaf en onderhoud en kapotte versnellingsbak en meer :P
Ik ga Zaterdag gewoon ff kijken, niks beslissen.
Wie weet geven ze helemaal niks voor mijn speedy.
Wie weet kijken en wat praten kan nooit geen kwaad :Y En anders vang je gewoon die grijze muis van Ron ;)
Ik zit ook nog te twijfelen aan een Tuono!
hmm... is Italiaanse meuk zooi
En ik heb nog nooit een koe een haas zien vangen :+

Dat had je nu niet moeten schrijven :P
 
Laatst bewerkt:
...nou..., iets zal het altijd zijn..., al is het alleen maar de vrijwaring... :+

...maar..., ben bang dat je helemaal teleurgesteld daar het pand weer gaat verlaten...
...want wedden dat ze roepen van iets om en nabij (hooguit) de 3500 Euries...?!...


Tja :(
 
Laatst bewerkt:
...nou..., iets zal het altijd zijn..., al is het alleen maar de vrijwaring... :+

...maar..., ben bang dat je helemaal teleurgesteld daar het pand weer gaat verlaten...
...want wedden dat ze roepen van iets om en nabij (hooguit) de 3500 Euries...?!...

dat lijkt me duidelijk.....ze geven hem vast geen 4k terug op een fiets van 4750.... :N
 
dat hele koop en verkoop verhaal is altijd hetzelfde liedje.....

als je iets koopt is het goud waard en als je eraf wilt brengt het geen knoop meer op.... :N

ongeacht wat je eraan gedaan/verspijkerd/geknoopt hebt....

merk maakt ook niet uit....het is allemaal waardeloos op het moment dat je eraf wilt... :(
 
Dat Engels ding heeft mij meer dan 6000 gekost dit jaar incl aanschaf en onderhoud ....

Ik ga Zaterdag gewoon ff kijken, niks beslissen.
Wie weet geven ze helemaal niks voor mijn speedy.
Ik zit ook nog te twijfelen aan een Tuono!

En ik heb nog nooit een koe een haas zien vangen :+


heb je nog nooit een koe het geluid van een krop sla na horen doen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan