Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel gaat een goed exemplaar ongeveer in Nederland?
Ik zou als ik jou was beginnen om mijn lijstje af te werken en dan doe je telkens 1 ding en dan ga je rijden.Klopt! Ik heb de uitgaande demping iets te hard staan, maar het trillen was ook al te merken toen ik hem kocht. De eigenaar had hem heel zacht geveerd staan, dus ik ga er vanuit dat dit het niet is.
Heeft iemand hier al eens de TPS sensor gecontroleerd/afgesteld?
Ik zou als ik jou was beginnen om mijn lijstje af te werken en dan doe je telkens 1 ding en dan ga je rijden.
Is idd vaak extra werk ja ik weet het Yep ik
Valt mee, België is goedkoper qua motoren.Altijd boven de 4000 euro kosten deze.Vaak worden ze prijziger naarmate er dure accessoires erop zitten.
Kijk zoiets b.v
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die van Willem echt geweldig. Had niet veel gescheeld of ik had hem gekocht :D
Uiteindelijk ben ik ook wel erg blij met die wat ik nu heb, maar daar moet nog wel wat aan gebeuren
Bij de dealers is dat idd wel zo Niet veel maar toch algauw 400 euro zeker.Valt mee, België is goedkoper qua motoren.
Mooie motor, en knappe uitlaten, maar ben geen fan van die extra "knik" in de linkpipe.
Had op mijn rsv een dubbel akra met ingekorte dempers
Haha ik heb er alle begrip voor. Snap goed dat je uiteindelijk geen afstand kan doen van zo'n motor, helemaal niet als je er al zoveel aan hebt aangepast.Thanks bioflap , ik kon er geen afstand van nemen Zo'n motor als deze kom je niet zo vaak tegen.Ook al rij ik er zelden mee elk jaar gaat de olie eruit en ga zo maar door.
Heb inmiddels nu 2 gsxr op het circuit rondrijden die mogen de weg niet meer op En daardoor en vanaf nu en zeker volgend jaar ga ik de GSX1400 weer vaker gebruiken.
Je hebt nu ook een pracht van een motor en een Yoshimura
Ah zo, dan is t verdedigbaarBij de dealers is dat idd wel zo Niet veel maar toch algauw 400 euro zeker.Die extra knik moest erin om de motor wat extra tegendruk te geven.Het is een 1400 blok die hebben dat wel nodig.Ook omdat ik altijd zonder db killer rij en er dikke bochten opzitten met meer doorlaat.
Ja. In versnelling 2 en 3.
Heb de GPack er op gehad.
Vond het geen echt succes.
Daarna overgestapt op een keurig afgeregelde PowerCommander, en dat was wel een succes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PowerCommander paste mooi onder het zadel.
Een TRE of Gpack is geld weggooien werkt ook helemaal niet idd wat Ron ook al aangaf ga voor een Powercommander. Wel deze dan goed laten afstellen op een Dynobank . De mijne trekt vlot naar 9000 rmp en hij blijft versnellen.
Mijn idee van een dikke naked is, dat het ding lekker soepel moet reageren op het gas. Toen ik mijn GSX1.4 kocht zat die GPack er al in geklikt, en eigenlijk vond ik dat het ding helemaal niet lekker soepel aan het gas hing, maar in versnelling 2 en 3 juist nogal bruusk..., gewoon niet echt lekker.Geen echt succes als in je voelt niets ? (al dan niet omdat hij toch al sterk genoeg is onderin)
Of hij draait minder soepel ?
Heel mooi verwoord. Geef je ook 100% gelijk dat je gewoon soepele reacties wilt wanneer je aan de gas komt.Mijn idee van een dikke naked, dat het ding lekker soepel moet reageren op het gas. Toen ik mijn GSX1.4 kocht zat die GPack er al in geklikt, en eigenlijk vond ik dat het ding helemaal niet lekker soepel aan het gas hing, maar in versnelling 2 en 3 nogal bruusk..., gewoon niet echt lekker.
Je hoefde ook maar iets aan het gashandvat te zitten, en het ding reageerde gewoon veel te fel.
Leuk voor een 'scrotum-racer', maar niet voor mijn 1.4.
Het ding losgekoppeld, en de gasreactie was in versnelling 2 en 3 nu prettiger (voelde minder gehaast aan), maar verder vond ik eigenlijk dat het ding nog steeds niet echt lekker liep.
Te arm ofzo.
Te veel aan/uit op het gas.
Uiteindelijk via broeder Hessel de afgestelde PowerCommander er op, en de transformatie was daar !
...p'sies zoals in mijn beleving een dikke naked moet lopen...
Alsof je een dun nylon visdraadje, door een bak met Griekse yoghurt trok, zo smeuïg op het gas.
Alsof je gewoon weer een set dikke fijne carburateurs achter de cilinders had hangen, ipv een hele digitale toestand.
GPack gewoon vergeten.
Mijn idee van een dikke naked is, dat het ding lekker soepel moet reageren op het gas. Toen ik mijn GSX1.4 kocht zat die GPack er al in geklikt, en eigenlijk vond ik dat het ding helemaal niet lekker soepel aan het gas hing, maar in versnelling 2 en 3 juist nogal bruusk..., gewoon niet echt lekker.
Je hoefde ook maar iets aan het gashandvat te zitten, en het ding reageerde gewoon veel te fel.
Leuk voor een 'scrotum-racer', maar niet voor mijn 1.4.
Het ding losgekoppeld, en de gasreactie was in versnelling 2 en 3 nu prettiger (voelde minder gehaast aan), maar verder vond ik eigenlijk dat het ding nog steeds niet echt lekker liep.
Te arm ofzo.
Te veel aan/uit op het gas.
Uiteindelijk via broeder Hessel de afgestelde PowerCommander er op, en de transformatie was daar !
...p'sies zoals in mijn beleving een dikke naked moet lopen...
Alsof je een dun nylon visdraadje, door een bak met Griekse yoghurt trok, zo smeuïg reageerde het blok op het gas.
Alsof je gewoon weer een set dikke fijne carburateurs achter de cilinders had hangen, ipv een hele digitale toestand.
Ik denk inderdaad dat een PowerCommander echt perfect is. Ik wil deze ook nog eens op de GSX laten plaatsen, en natuurlijk dan direct laten afstellen bij Hoeggee.
Doe jij het ook?Er zijn betere als Hoegee