GSX 750 E/ES/EF

Omdat ik heel andere plannen heb is deze te koop.
20221208_192335.jpg
20221208_192430.jpg
 
Dit is wel een kleurrijke motorfiets. Misschien even vermelden wat er mee is? Wat ligt er allemaal voor poeder onder? Zallik?? Nee, eerst m'n projecten.
Succes met de verkoop.Straks realiseren we ons opeens dat ze er niet meer zijn........
 
Dit is wel een kleurrijke motorfiets. Misschien even vermelden wat er mee is? Wat ligt er allemaal voor poeder onder? Zallik?? Nee, eerst m'n projecten.
Succes met de verkoop.Straks realiseren we ons opeens dat ze er niet meer zijn........
Ff een andere tank opgezet vanwege roest. Witte zooi is grit. Met benzine geknoeid. Motor loopt maar ik wil stoppen met deze, want er is wat anders op m n pad gekomen.
 
Mannen! (En vrouwen?)

Mijn vader heeft een Suzuki GSX750E uit 1983 die nu al even stilstaat (maar geen brood eet ivm oldtimer ;)) en nu is hij zondag jarig en ga ik hem olie, bougies ed cadeau geven om hem weer tot leven te wekken (hij rijd normaal met een FJR1300).

Hebben jullie misschien een linkje naar een WPHB van deze motor? Liefst in NL natuurlijk, maar Engels is beter iets dan niets.
Mijn, en die van mijn vader, dank is alvast eeuwig ;)


Ik ga nu weer even verder googlen kijken of ik wat kan vinden.

Edit: Heb al wel een GSX750ES WPHB gevonden van '84-'86 is die in qua motor ed hetzelfde? Of is er meer als het uiterlijk verandert?

Edit2: Of kan iemand me vertellen:

Welke olie hoort hierop en hoeveel? 10w40 en 4L?
Remvloeistof DOT4 en 500ml om alles even te vernieuwen?
Luchtfilter? Gewoon Suzuki en dat past?
Welke bougies? NGK DR 8 ES-L?

Zo, heeeeeeel wat jaartjes later. Staat de motor inmiddels in mijn garage en moet de nodige TLC krijgen. Is sinds dit jaar belastingvrij en midden december loopt de huidige schorsing af dus dan gaan we hem maar eens verzekeren. Goedkoper dan schorsen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan